Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
To much informationTmi?![]()
To much information
Jeg er ikke asiatisk allikevel, jeg er blond...*No affence*
Det hørtes ut som en voldsomt kjedelig runde [emoji14]Særlig hvis man forteller om det her inne MENS det pågår!![]()
Skal nok mere til...
FemSå fint! Var litt usikker en stund, vet jo bedre å skulle holde meg til MAKS seks innlegg på rad, men jeg var bare i min egen verden og skrev og skrev, og vips - hadde skrevet alt for meg selv.![]()
Jeg har min egen stol fra 80 tallet i bruk. Naturfarget og lakket originalt. Og jeg har egentlig ikke tenkt på at jeg burde malt den engang. Jeg har tre naturlig trefaeget, lakkede stoler jeg. I ulik alder og slitasje, rett nok.Haha [emoji14]
Vurderer turkis-ish eller sort med gulldetaljer (om jeg får det til..). Stolen spesielt TRENGER en oppshining.. Den er minst 16 år gammel, så.
Innen prøver-forum&dagbøker er det jo ikke så unormalt. Jeg fikk til og med en gang beskjed av gyn om å gå hjem og ha sex. Og jeg mener i dag, da han bestemt. (ul viste El)Vi gjør nok detMen vite og si hva man skal er litt forskjell på
![]()
DET er for drøyt, ja!Det hørtes ut som en voldsomt kjedelig runde [emoji14]
"Ja, altså.. Mannen holder på, han. Jeg ligger bare her og taster på forum i mens, jeg."
Jeg tyvstarter litt jeg, siden vi straks er i gang med en ny måned og skravla går videre i ett!![]()
Hva gjør dere i kveld [emoji4]
Jammen tidlig uteSå flott
Får ha som mål å bikke 10 000 innlegg i denne tråden i mars da![]()
Har vert på kino. Nå skal jeg ha kvalitetstid på sofaen før det blir leggetid![]()
Fem
Som til og med er en utvidelse av den felles forståelse av max 4 i skravletråden. At det er tre ellers.
Men av og til sittet man i sin egen verden. Også sovner alle andre og vips...
Flott du laget denne[emoji2]
Velkommen mars!
Vet ikke hvor utbredt den forkortelsen er her i Norge, men tok en sats på å bruke den
Du er langt fra blond altså, så det er sagt
![]()
Jeg la meg tidlig jeg[emoji4]
God morgen.
Lillemor bestemte seg for at det er morgen 5.45 i dag. Resten av familien er ikke enig.