♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg er ikke asiatisk allikevel, jeg er blond... :p *No affence*
:D Vet ikke hvor utbredt den forkortelsen er her i Norge, men tok en sats på å bruke den :) Du er langt fra blond altså, så det er sagt ;)

Særlig hvis man forteller om det her inne MENS det pågår! :laughing001
Det hørtes ut som en voldsomt kjedelig runde [emoji14]
"Ja, altså.. Mannen holder på, han. Jeg ligger bare her og taster på forum i mens, jeg."

Så fint! Var litt usikker en stund, vet jo bedre å skulle holde meg til MAKS seks innlegg på rad, men jeg var bare i min egen verden og skrev og skrev, og vips - hadde skrevet alt for meg selv. :P
Fem

Som til og med er en utvidelse av den felles forståelse av max 4 i skravletråden. At det er tre ellers.

Men av og til sittet man i sin egen verden. Også sovner alle andre og vips...

Haha [emoji14]
Vurderer turkis-ish eller sort med gulldetaljer (om jeg får det til..). Stolen spesielt TRENGER en oppshining.. Den er minst 16 år gammel, så.
Jeg har min egen stol fra 80 tallet i bruk. Naturfarget og lakket originalt. Og jeg har egentlig ikke tenkt på at jeg burde malt den engang. Jeg har tre naturlig trefaeget, lakkede stoler jeg. I ulik alder og slitasje, rett nok.

Vi gjør nok det :D Men vite og si hva man skal er litt forskjell på :p
Innen prøver-forum&dagbøker er det jo ikke så unormalt. Jeg fikk til og med en gang beskjed av gyn om å gå hjem og ha sex. Og jeg mener i dag, da han bestemt. (ul viste El)

Det hørtes ut som en voldsomt kjedelig runde [emoji14]
"Ja, altså.. Mannen holder på, han. Jeg ligger bare her og taster på forum i mens, jeg."
DET er for drøyt, ja!

God morgen.

Lillemor bestemte seg for at det er morgen 5.45 i dag. Resten av familien er ikke enig.

Fem

Som til og med er en utvidelse av den felles forståelse av max 4 i skravletråden. At det er tre ellers.

Men av og til sittet man i sin egen verden. Også sovner alle andre og vips...

Yes - vips! Ops! Gjelder å ha tunga bent i munnen her! ;)

Håper du koste deg godt i armkroken til mannen i går. :)

:D Vet ikke hvor utbredt den forkortelsen er her i Norge, men tok en sats på å bruke den :) Du er langt fra blond altså, så det er sagt ;)

Sorry jeg falt fra. Ble sulten og måtte spise litt, ellers får jeg hvertfall ikke til å sove, og vips - så sovnet jeg! Håper du sover godt fortsatt. :)

God morgen :D noen som skal noe spennende i dag?

Back
Topp