Jeg har en som er født i august og ei i april.Nei, ikke lenge igjenog ja, det er en flott tid å få på
fikk min datter i mars for 11 år siden, og det var helt perfekt
![]()
Nyfødt perioden var mye bedre med jenta. Men å gå høygravid på sommeren likte jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en som er født i august og ei i april.Nei, ikke lenge igjenog ja, det er en flott tid å få på
fikk min datter i mars for 11 år siden, og det var helt perfekt
![]()
Drev du å konkurrerte også? Eller bare hobby?
Utrolig deilig med hjemmekontor når man våkner opp om morgenen og kjenner man ikke er helt frisk.
Har fått gjort masse allerede, men hodet er slik i dag at jeg ville fort blitt totalt utslitt av å sitte i åpentlandskap
Jeg drev aktiv konkurranseridd en del elite stevner og sånn
![]()
Så gøy.
Så langt kom aldri jeg. For min del var det hobby.
Men ønsket om å ha hest igjen når ungene blir litt større, er til stede![]()
Her har jeg født i mars, august og oktober tidligere. Mars var absolutt å fortrekkeJeg har en som er født i august og ei i april.
Nyfødt perioden var mye bedre med jenta. Men å gå høygravid på sommeren likte jeg [emoji14] Lite klær![]()
Jeg er frysepinn deluxe. Så å gå høygravid på sommeren gjorde at jeg da hadde tilnærma normal kroppstemperaturHer har jeg født i mars, august og oktober tidligere. Mars var absolutt å fortrekkesommeren jeg gikk høygravid var det uuuuutholdelig varmt, og jeg samlet ekstremt mye vann i kroppen. Så jeg sa aldri igjen
oktober var en helt ok tid å få på, men vanskelig for lille å lære seg å gå ute når snøen gjerne kommer i veien
![]()
Det må være gull verd.Jeg er så heldig at en god venninne av meg har hester på gården sin. 10 min gange fra ossså der får ungene ri når de vil
![]()

Helt klartJeg er frysepinn deluxe. Så å gå høygravid på sommeren gjorde at jeg da hadde tilnærma normal kroppstemperatur [emoji14]
Er nok fordeler og ulemper med alle årstidene![]()
Det må være gull verd.
Gøy at ungene får et godt forhold til så fine dyr![]()
Litt handy hvertfall. Kjekt å kunne fikse det selv når noe blokkert filteret i maskina og den bare piper...Handy Women?
B12 er lurt, det er jo noe mange mangler men man blir ekstra sårbar som veganer. Og d-vitamin på vinteren. Ellers får man egentlig i seg alt om man spiser variert.Jeg har naboer som er veganer. Jeg hadde aldri klart det.Alt for glad i god mat
Litt rart å høre på jentungen deres på 4 år. -jeg spiser ikke dyr jeg.
Minsta mi på 3 år blir jo selvsagt helt stressa. Ikke jeg heller sier hun(skulle bare visst
)
men hvilke tilskudd må tas når en lever som veganer? Holder det med multivitaminer?
Er jo viktigere å passe på småttiser enn forum [emoji23]Jeg sviktet dessverre i går kveld....[emoji20]
Minstemann våknet med voksesmerter og jeg måtte legge meg med ham..
Var det ikke en veldig fin sommer i fjor da.??JAAAAA.
Sol og (forhåpentligvis) varme. Tar ingenting som en selvfølge etter sommeren ifjor![]()
Skryter lett av meg selv når jeg er det hvertfall. 1-2-3 rugbrød er jo superenkelt.Flink du er på kvelden da[emoji2]
Litt handy hvertfall. Kjekt å kunne fikse det selv når noe blokkert filteret i maskina og den bare piper...
Fulgte video på YouTube første gangen jeg gjorde det [emoji16] hjalp veldig.Vet ikke om jeg hadde klart det [emoji13]
Fulgte video på YouTube første gangen jeg gjorde det [emoji16] hjalp veldig.
I nord var det fint de 14 dagene jeg var bortreist bare.Var det ikke en veldig fin sommer i fjor da.??