Vi fortjener en knakendes flott sommer i år!!!!Samme her [emoji30]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fortjener en knakendes flott sommer i år!!!!Samme her [emoji30]

Ja, tester det ut for å se om kroppen har mindre smerter da.
(fibromyalgi)
Vi fortjener en knakendes flott sommer i år!!!!![]()
Lunsj ble litt forsinka av legetime, og magen er flink til å be om påfyll om dagen.Må jo huske å spise jo [emoji173]
STOR endring. Har kuttet ut smertestillende, og fått mye mer energiSpennende og se om det hjelper damerket noe endring?

Multitasking er viktigLunsj ble litt forsinka av legetime, og magen er flink til å be om påfyll om dagen.
Spiser med ene hånda og skriver med andre akkurat nå [emoji4]
Lunsj ble litt forsinka av legetime, og magen er flink til å be om påfyll om dagen.
Spiser med ene hånda og skriver med andre akkurat nå [emoji4]
STOR endring. Har kuttet ut smertestillende, og fått mye mer energi
Anbefales.
Også er det litt gøy når kg'ene detter av![]()
Han sov litt dårlig i natt og ville veldig gjerne være hjemme så da ble det slikKosedag?
Du må ha en fin uke søta [emoji173] Har dere reist nå?1300 innlegg faktisk i helgen
Dere er gode
Er bare innom for å ønske dere en fin uke jeg
Han sov litt dårlig i natt og ville veldig gjerne være hjemme så da ble det slik![]()
Da fikk jeg brått 2 unge kjekke menn bumsende inn av døren min![]()
De skal gi meg raskere nett og bedre TV signalerOioioi! Hva skal du bruke de til da?
De skal gi meg raskere nett og bedre TV signaler
Olalala... det er ikke feilDa fikk jeg brått 2 unge kjekke menn bumsende inn av døren min![]()
Jeg og. Den ene fastelavensbollen i går ga mer smakEr så fysen på noe godt [emoji30][emoji30]

Omelett med paprika, gulrot og pølserHva skal dere ha til middag idag da?