Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har en gang allikevel sendt han i bhg, men da måtte jeg hente han pga feber etter noen timer [emoji14]
Jeg jobber bare 5 min unna, men ikke alltid like lett å bare kunne ta veska og gå. Må liksom finne noen til å ta hånd om folka mine [emoji14] dessuten fryktelig unødvendig for hans del, om han ikke er i form..Ja nettop![]()
Hmm lurer på om jeg har noe på kjøkkenet jeg HeheMmm nam
Jeg hadde store planer om å være her, men så fikk vi besøk....[emoji849]
Det var det det, men klarer vi å vri hodene så hardt? HeheOm vi vrir hodene HARDT og trykker det ut, må Tamara vri hodet ENDA hardere og komme på et tl hint da?
Hmm nei en delIngen anelse
Det kan væreDet står kanskje i den andre tråden? For jeg har ikke oversikt
Nei sant detMen det var jo ikke den egentlig eutfordringen heller.
Har vel egentlig bestemt meg, men tar siste vurdering i morgen tidligDet var det da. Du får vurdere i morgen.
Høres ikke ut som dette er omgangssyke beiMed god grunn. Men dette har jeg 0,000001% tro på at er omgangsyyke altså
Vi har til dags dato ALDRI hatt det i hus med bare EN GANG. (eller, flere brekninger, men et tilfelle likevel)
Men vi har hatt en gang da mellomste kastet opp en gang i døgnet i fem dager... Dvs, etter dag to gikk hun sånn 46 timer uten før hun så kastet opp to ganger det påfølgende døgnet, så det var i snitt 1 gang i døgnet i 5 dager.
Hehe hvilken type?Ble ikke overrasket.
Ble poetgull her
Mhm veldig sant . Du hadde kun dagjobb?Jeg jobber bare 5 min unna, men ikke alltid like lett å bare kunne ta veska og gå. Må liksom finne noen til å ta hånd om folka mine [emoji14] dessuten fryktelig unødvendig for hans del, om han ikke er i form..
Det har vi slett ikkeHer også ble det hektisk med tur, shining av huset og besøk av svigers, så det ble dårlig med skravling i dag... Håper dere andre har hatt igjen i mangfold!
Fant du noe?Hmm lurer på om jeg har noe på kjøkkenet jeg Hehe
Det er da alltid godtHva skal man ha til kvelds tro...mer bolle hmm
Men det var første gangen i hele min bhg tid jeg har måtte hente sykt barn. For pleier å fange det opp om morran, de pleier nemlig å bli dårlige på kvelden [emoji14]Been there, done that. Så tvil er egentlig "bør være hjemme" ja
I morgen blir det baking av rundstykker og en tur til mor! Er faktisk min første tur alene på biltur [emoji23]har bare hatt lappen siden juni! Spennende!
Hmm nei ksn ikle si det . Selvom jeg føler jeg har mast fælt i dagDet har vi slett ikke