♫ Skravletråd februar ♫

Ja har en gang allikevel sendt han i bhg, men da måtte jeg hente han pga feber etter noen timer [emoji14]

Been there, done that. Så tvil er egentlig "bør være hjemme" ja

Jeg jobber bare 5 min unna, men ikke alltid like lett å bare kunne ta veska og gå. Må liksom finne noen til å ta hånd om folka mine [emoji14] dessuten fryktelig unødvendig for hans del, om han ikke er i form..

Jeg hadde store planer om å være her, men så fikk vi besøk....[emoji849]

Her også ble det hektisk med tur, shining av huset og besøk av svigers, så det ble dårlig med skravling i dag... Håper dere andre har hatt igjen i mangfold!

Med god grunn. Men dette har jeg 0,000001% tro på at er omgangsyyke altså

Vi har til dags dato ALDRI hatt det i hus med bare EN GANG. (eller, flere brekninger, men et tilfelle likevel)

Men vi har hatt en gang da mellomste kastet opp en gang i døgnet i fem dager... Dvs, etter dag to gikk hun sånn 46 timer uten før hun så kastet opp to ganger det påfølgende døgnet, så det var i snitt 1 gang i døgnet i 5 dager.
Høres ikke ut som dette er omgangssyke bei

Jeg jobber bare 5 min unna, men ikke alltid like lett å bare kunne ta veska og gå. Må liksom finne noen til å ta hånd om folka mine [emoji14] dessuten fryktelig unødvendig for hans del, om han ikke er i form..
Mhm veldig sant . Du hadde kun dagjobb?

Her også ble det hektisk med tur, shining av huset og besøk av svigers, så det ble dårlig med skravling i dag... Håper dere andre har hatt igjen i mangfold!
Det har vi slett ikke

Been there, done that. Så tvil er egentlig "bør være hjemme" ja
Men det var første gangen i hele min bhg tid jeg har måtte hente sykt barn. For pleier å fange det opp om morran, de pleier nemlig å bli dårlige på kvelden [emoji14]

Back
Topp