Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo ikke verdens undergang, men hadde hver moro å fått det til..Huff jaja
Nei ikke helt, men så er jeg litt usikker på hva som skyldes redusert form og hva som kom av medisinene. Men han spiser ikke (drikker og tar flaska da), er forkjøla og lagt seg ned for å hvile flere ganger i dag noe som ikke er vanlig...Ikke helt pigg ?
Det er ikke feil det daBle visst toast og bolle
Hmm hjemme høres best ut i grunnNei ikke helt, men så er jeg litt usikker på hva som skyldes redusert form og hva som kom av medisinene. Men han spiser ikke (drikker og tar flaska da), er forkjøla og lagt seg ned for å hvile flere ganger i dag noe som ikke er vanlig...
Nei smakte detDet er ikke feil det da![]()
Ja blir nok til at jeg gjør det, vanligvis er jeg ikke så i tvil. Og har en "regel" på at om jeg er i tvil, så blir han hjemme...Hmm hjemme høres best ut i grunn
Fikk lyst på noe godt jeg nå, men mer sjokoladepudding enn bolle kategorien da [emoji14]Nei smakte det![]()
Lur regelJa blir nok til at jeg gjør det, vanligvis er jeg ikke så i tvil. Og har en "regel" på at om jeg er i tvil, så blir han hjemme...
Sjokoladepudding er digg!!Fikk lyst på noe godt jeg nå, men mer sjokoladepudding enn bolle kategorien da [emoji14]
Ja har en gang allikevel sendt han i bhg, men da måtte jeg hente han pga feber etter noen timer [emoji14]Lur regel![]()
Ja og med masse vaniljesaus påSjokoladepudding er digg!!
Ja nettopJa har en gang allikevel sendt han i bhg, men da måtte jeg hente han pga feber etter noen timer [emoji14]
Mmm namJa og med masse vaniljesaus på![]()
Nei det trur jeg ikke vi klarer...
Men hvor mye mangler vi på målet ?
Hmm usikker på om småen skal i bhg i morra eller bør bli hjemme jeg...
Det er de
Huff jaja
Men hvor mye mangler vi på målet ?