Nei det gjør han ikkesatser på det, håper bare legen er mulig å få tak i imorgen
![]()
Det burde han jo være[emoji4] tvi, tvi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det gjør han ikkesatser på det, håper bare legen er mulig å få tak i imorgen
![]()
Forslag til noen greie gratenger?Mmm ja
I grunn jeg og
Og fryktelig enkelt, tar bare litt tid men det gjør jo det meste av supper syntes jeg HeheHodt og sunt![]()
Lager mye pølsegrateng her. Fiskebollegrateng, tacogratrngForslag til noen greie gratenger?
Campingvogn funker fint, for låven er nok litt i største laget [emoji14]
Gjør i grunn detOg fryktelig enkelt, tar bare litt tid men det gjør jo det meste av supper syntes jeg Hehe
Mei er liksom det . Blir serie herSjelden at noe fenger[emoji849] også har jeg liksom aldri tid..
Funker libero istedenfor? Jeg kan jo henge speil opp over hele leiligheten så ser jeg han fra alle vinkler[emoji23]
Har vært innvilget fire her før. Spesielt for det er tre generelt sa hun daMener det var det hun sa tidligere?[emoji4] men klager ikke på 5 altså[emoji12]
Libero er bestJeg sverger selv til Libero[emoji41]
Speil var jo en genial ide!
Pølsegrateng er en slager hos eldste og småen får bare pølser for han spiser ikke noe allikevel [emoji14]Lager mye pølsegrateng her. Fiskebollegrateng, tacogratrng
Tenker det er greitJa det er jo bare å se det litt ann![]()
Okei hihi hvordan lager du den?Pølsegrateng er en slager hos eldste og småen får bare pølser for han spiser ikke noe allikevel [emoji14]
Kresen er jeg ikke så det går bra HeheCamping there is!![emoji23] ikke den nyeste modellen da, håper ikke du er kresen?![emoji1]
Betryggende når man "skravler i blinde" og vips hadde alle andre byttet tråd...Ja, litt mer slingringsmonn med 5![emoji23]
Hehe fort gjortBetryggende når man "skravler i blinde" og vips hadde alle andre byttet tråd...
Ja. Jeg har tenkt tanken på migrene før. Og tenker den igjen nåDa kan det jo virke som migrene da?[emoji4]
Har det selv, og det hender jeg kaster opp.. og smerten sitter ofte bak øye[emoji4]
Men det er godt da, prøver å ha en suppedag i uka og da blir det ofte Grønnsakssuppe etter frøkna ønskeGjør i grunn det