Hva er din favorittsang for tiden?
Kommer du tilbake - Fenrik Lane
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder du deg til våren?
http://m.boozt.com/no/no/barn/salg?brand=460 Her er også noe
Jada. Jeg har mulighet til å ringe i morgen og avlyse den kontrollen tirsdag. Men nå nærmer vi oss to timer her uten noe mer. Fin form. En av ungene pleier gå på ti min intervall. Det tror jeg er mellomste mens eldstemann går på halvtimen. Men to timer og fin form er lovendenDet er vel ikke så mange skoler som har 48 timers regelen etter som jeg har skjønt. Men ja ser helt klart den med helsestasjonen, det er ikke rette plassen å ta han med. Men det er jo en stund til tirsdag, og her pleier de hvertfall å ha forståelse for avlysning pga sykdom.
Ja den mobilen er ganske kjekk noen ganger, merket selv hvor mange ganger jeg var ute på ærend med lillebror når jeg var i perm hvor det var praktisk at eldste kunne få tak i meg.
Det ble et kort bolle-besøk.
Vi kom ut av bilen. Så spydde eldste hele mageinnholdet utover veien. Mellomste hadde allerde løpt inn, jeg gikk inn og sa at vi må hjem, men låne ei bøtte.
Mellomste og bilstolen hennes ble igjen så kjører pappa henne hjem. Vi fikk med boller (om vi får lyst på...) og de fikk deler av kaka jeg hadde med.
Han klaget over "den hodepine som gjør vondt bak øyet" som han hatt en del tidligere som jeg vagt lurer på om er migrene (arvelig belastet fra begge sider selv om hverken jeg eller faren har det har vi begge mødre og søsken med migrene) så vi er sånnsett ikke helt sikker på om det er omgangssyke, men tar ham ikke inn til to besteforeldre, tante, onkel, fetter og kusine, det er for drøyt (de hadde dradd om han kom inn. Ja, ikke besteforeldrene da, de bor der jo ;-))
Så sånn gikk det.
Far og sønn sitter på badet. Strippet for klær som må vaskes. Mannen leser for guttungen som har fått paracet for hodet og føler seg i ganske bra form egentlig.
Dette var #8000, så da ønsker Tamara 1000 til i denne tråden.... Heftig!Heheså man kan i grunnen snakke med seg selv 5 ganger da
![]()
Ingen feber og tilsynelatende fin form herNei uffgod bedring! Her er vi på vei hjem fra svigermor med en pjusk og febersyk liten snupp
![]()
Forstår. Har aldri kastet opp av det selvIkke på lenge. Og ikke kastet opp av det før så vidt jeg husker
Hadde notat på det på mobilen. Men mistet det da den var på verksted. Var flere ganger i uka en to ukers periode i fjor vår og igjen på sommeren men så ikke mer enn et par ganger i høst
Kjøpte sandaler ogDen er grei![]()
Kjedelig daMye fint... typisk de er utplukket for de jeg likte![]()
Ja det høres jo da ut som det kan være mer mot migrene enn omgangssyke. Han må hvertfall ha riktig god bedringJada. Jeg har mulighet til å ringe i morgen og avlyse den kontrollen tirsdag. Men nå nærmer vi oss to timer her uten noe mer. Fin form. En av ungene pleier gå på ti min intervall. Det tror jeg er mellomste mens eldstemann går på halvtimen. Men to timer og fin form er lovenden
Håpe du klarer holde deg braSitter her med en kopp sitron, ingefær og honning mens jeg har starten på en kyllingsuppe på kok og hivd i meg litt piller. Jeg har virkelig ikke tenkt å ligge rett ut syk nå altså. Så bomullshue må lette og bihulene mine må slutte å gi beskjed om at de er der [emoji14]
Trur vi må det, stakkars gutt kan jo ikke ha det greit selv heller..
Du får flytte hit![]()
Snart 8000 innlegg i denne tråden. Klarer vi 9000 før midnatt? Lov med opp til 5 innlegg etterhverandre vet dere![]()
Ohh siste!!Digger Alone med Alan Walker[emoji2] og move your body med Sia/alan walker[emoji2]
Har du vært i kirken i dag?