God kveldendelig hjemme !!!
![]()
Så kjekt! Storesøster var vell glad nå da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldendelig hjemme !!!
![]()
Vil tro den er vesentlig bedre enn min[emoji3] er snart 32 år selv og har ræva kondis, på tross av jeg er aktiv og for det meste er igang hele dagen.Ha hanei dessverre har ikke det
Er snart 37![]()
Så flinke de barna på juniorchef er
Må jo ikke ha fri hele uken da men jeg synes mitt barn er foe liten til å være alene hjemme flere dager å da tar vi friLitt kjipt å bruke femte ferieuken da... for hva med påsken? Høstferien? Julen? I barnehage er det ikke mulig å jobbe inn dager, eller jobbe seg opp uendelig med avspasering dessverre...
Stille..... meg og Kengu igjen! [emoji1598]
Da var endelig kvelden her[emoji5] Barna er nydusjet og lagt. Matpakker klare til i morgen, lagt fram tøy og nå er det sofakos på a mor[emoji3] Mannen jobber seinvakt, så har tvn for meg selv[emoji16] blir vel åsted Norge nå straks på tv 2.
He he er det soennende så skjer detDa er vi enige om at du har vært effektiv på lesinga ikveld[emoji23] [emoji85]
Er snart natt på meg. Får ikke blitt med på skravlinga. Mobilen ligger på pauserommet på jobb, så blir med god morgen, god lunsj og god nattHehe. Håper dere får en god natt. Natta!
Joa, sånn til dels[emoji6]Effektiv du![]()
Min er også det men så skal jeg testes for astma daVil tro den er vesentlig bedre enn min[emoji3] er snart 32 år selv og har ræva kondis, på tross av jeg er aktiv og for det meste er igang hele dagen.
Jeg spiller proff
Kengubarnet ogsåPoden her elsker det programmet![]()
Da var jeg i seng også
Måtte tvinge meg tiø å legge fra meg boken
Nope ikke så proffProff proff? Type topp divisjon?
Jupp det er detEr så kjekt når det er så spennende [emoji1319][emoji1319]
Har astma selv, har altid vært aktiv og da jeg var 22 år reagerte jeg på at jeg var så tett, på tross av trening 5 ganger i uka og jeg gikk 6 km fra til jobb. Pustetesten viste 50% nedsatt lungekapasitet pga astma. Så er godt mulig å få det i voksen alderMin er også det men så skal jeg testes for astma da![]()
Det er forskjell ja. Mange som har barn over sfo-alder tar nok noen dager om de kan. Men det er det slett ikke alle som kan. Nå har jo jeg barn i bhg og Sfo og en mor som gjerne vil låne litt i skoleferier så at jeg jobber overtid i februar går bra bortsett fra at jeg har en datter som har bursdag i den uken vi har vinterferie her så jeg har ofte hatt en feriedag likevel dagen etter at regnskapet er levert, for å ta alt i huset som har lagt litt brakk i to mnd med årsoppgjør.Det er forskjell
Her tar mange deler av feriem fri
Godt å legge seg under dyna[emoji4]Da har jeg lagt meg.
Kommer til å ligge med padda til mannen kommer
Jeg har alltid vært sånn men aldri blitt testet dessverreHar astma selv, har altid vært aktiv og da jeg var 22 år reagerte jeg på at jeg var så tett, på tross av trening 5 ganger i uka og jeg gikk 6 km fra til jobb. Pustetesten viste 50% nedsatt lungekapasitet pga astma. Så er godt mulig å få det i voksen alder