♫ Skravletråd februar ♫

Jamen hjernehinnebetennelse er veldig alvorlig, så forstår du følger med å passer på. Ikke hysterisk ;)

Ja, visste egentlig at det ikke var alvorlig. Tenkte egentlig at det var tenner på gang eller bare litt syk. Men orker ikke den "hva om" tanken som sitter helt bakerst og pirker! Heller en gang for mye. Gratis er det og[emoji6]

Søk det opp , veldig poppis
Vært der flere ganger

Det er nok en hel verden av steder som dette som åpnes for meg nå som jeg har barn. Dog blir det nok ikke aktuelt på noen år. Men topp med anbefalinger! [emoji5]

Da var endelig kvelden her[emoji5] Barna er nydusjet og lagt. Matpakker klare til i morgen, lagt fram tøy og nå er det sofakos på a mor[emoji3] Mannen jobber seinvakt, så har tvn for meg selv[emoji16] blir vel åsted Norge nå straks på tv 2.

Da var endelig kvelden her[emoji5] Barna er nydusjet og lagt. Matpakker klare til i morgen, lagt fram tøy og nå er det sofakos på a mor[emoji3] Mannen jobber seinvakt, så har tvn for meg selv[emoji16] blir vel åsted Norge nå straks på tv 2.

Hei mammantil! (kaller deg det jeg, nicket er så langt [emoji12])
Høres effektivt ut! Da fortjener man å legge bena høyt. Her er mannen ute på jobbmiddag, poden sover og jeg (prøver å ikke) nettshoppe(r) åsted Norge må jeg sjekke ut. Aldri sett..

Back
Topp