♫ Skravletråd februar ♫

Dette synes i grunn jeg blir litt ukoswlig jeg da
Mister lysten selv på å være her
Jeg hadde aldri problem med å komme inn i skravlegjengen da jeg var ny men man såklart legge inn litt innsats for å komme inn i tråden :)

Det er da langt fler enn 4 som skravler i denne tråden ila en dag. Dere må inkludere andre og prate med andre også ;) Mange nye sol omtaler dere som den "harde kjerne " og vanskelig å prate med. Noe å tenke på ;)

Det er jo sikkert en grunn for at forumansvarlig har bedt folk her inne om å bli mer inkluderende?

Det tviler jeg på
Vi snakker jo om alt her inne

Det kan så være men hvor ofte snakker du med andre enn de du allerede kjenner? For det har jeg ikke sett så mye til mens jeg har observert stille da. Men men. Nå er jeg jo med på å få flere innlegg på tråden her. :-p

Dersom enkelte skal bare sitte og savne tiden fra "den gang da", mens det i mellomtiden sitter nye her inne, som prøver å gjøre en innsats og ser det kanskje er fånyttes, fordi det til stadighet blir snakk om hvor bra det har vært og til stadighet får sine innlegg "oversett", så blir det en tøff jobb for den fremdeles "harde kjerne" å skulle få opp mer aktivitet her inne. For da faller de nye bort, like fort som de falt inn her, og det er litt synd synes jeg...
Du er ikke med fra "gamledager" heller?
Jeg tenker at vi ferskinger får la de mimre om krigen og sånt, og vi får skravle på andre ting. [emoji3]

Jeg har et spørsmål jeg da: Hvor mange nye har DU blitt kjent med eller skravlet med her inne?

I den korte tiden jeg har vært her har jeg blitt kjent med 15 stk men det er få eller ingen fra denne tråden

Det kan så være men hvor ofte snakker du med andre enn de du allerede kjenner? For det har jeg ikke sett så mye til mens jeg har observert stille da. Men men. Nå er jeg jo med på å få flere innlegg på tråden her. :p
Jeg svarer der jeg har noe å svare på :)
Får dessverre ikke med meg alt så det kan like gjerne være de gamle som ikke får svar ;)
Som sagt legger man i litt innsats selv kommer mn fort inn i tråden, skummelt i starten kanskje men det er en herlig gjeng å vi har alle vært nye engang :)

Det er da langt fler enn 4 som skravler i denne tråden ila en dag. Dere må inkludere andre og prate med andre også ;) Mange nye sol omtaler dere som den "harde kjerne " og vanskelig å prate med. Noe å tenke på ;)

Kjipt å høre det![emoji15] ønsker ikke å være vanskelig å prate med...
prøver etter beste evne å svare og kommentere alle![emoji4] må bare bli enda flinkere da[emoji4]

Back
Topp