Har det blitt veldig stille her i det siste ?
Roet seg litt ja[emoji4]
Vi får få opp aktiviteten igjen![emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det blitt veldig stille her i det siste ?
Neste gang jeg skal trille tur med baby som ikke skal sove.... Enten bæresele, eller bæresele under vogna. Hun henger over kanten. Snur seg. Står. Skulle sikkert gjerne sittet fremover men jeg tørr ikke snu vogna slik hun oppfører seg. Selene fungerer dårlig i kombinasjon med posen, egentlig fikk jeg dem dårlig til uansett, skal hun kunne ligge må de være på det løseste, den som kommer opp mellom beina er så kort. Sitter hun er hun da løs. Med pose får hun de uansett av. (dette er ungen som kommer seg ut av selen på tripptrapp uansett hvor stram den er, jeg er bare overlykkelig over at hun ikke har kommet på å prøve i bilen...)
Bah... Sliten!
Så digg å ha en sydentur å glede seg til da [emoji4]Rolig hjemmedag[emoji4]
Har bestilt oss sydentur!!!! Weee!!![emoji2]
Ja, kombinert utbryterkonge og klatremusHøres hektisk ut[emoji12] liten klatremus!
Oi da. Hva slags klær?Skulle ha:
- Garn
- Strikkepinner
- Litt mat
- En strømskinne
Fikk alt med meg fra butikken + klær til ungene for litt over kr 2.000,-, obs, det var ikke helt meningen!!!
Vi jobber med saken!Roet seg litt ja[emoji4]
Vi får få opp aktiviteten igjen![emoji2]
He heSkulle ha:
- Garn
- Strikkepinner
- Litt mat
- En strømskinne
Fikk alt med meg fra butikken + klær til ungene for litt over kr 2.000,-, obs, det var ikke helt meningen!!!
Oi da. Hva slags klær?
Var innom en av disse litt dyre barnebutikkene.He he
Hvilke klær da?
Hvor mange av dere her i skravletråden er i en termin eller barselgruppe??
Hva tenker dere om jeg sier "termin og barselgruppe konkurranse" ??
Hvor da?
I sommer?
Tamara sier det trolig er flyttet tråder til et underforum hvor innlegg ikke teller på totalen ;-)
Ikke noe problem når vi vet
Hvor skal dere?
Så digg å ha en sydentur å glede seg til da [emoji4]
Det vil jeg troAlcudia, Mallorca[emoji2]
En uke i juli! Blodpris, men men....[emoji849]
Går fort penger når det koster litt merVar innom en av disse litt dyre barnebutikkene.
En genser til eldsten, en kjole (i ull og bambus) og en tynn kofte (i ull) til frøkna og en LilleLam bukse til lille U
Gjør det, men ull og bambus trenger de også en del av på denne tiden av året og det koster litt uansettGår fort penger når det koster litt mer
Synd at slike klær skal være så dyrt [emoji15] [emoji15] [emoji15]Gjør det, men ull og bambus trenger de også en del av på denne tiden av året og det koster litt uansett
Å hørtes deilig ut.Vi skal til London i mai,gleder meg [emoji7]Her nyter vi tanken på sydentur til sommeren[emoji2] googler litt bilder og koser oss!