♫ Skravletråd februar ♫

Hahaha! Ser for meg Ronja, leser igjennom sidene her, helt febrilsk. For nå ha tempoet vært sykhøyt den siste timen bare! :D
Det har det faktisk ikke.

Altså. Ikke skyhøyt i forhold til hva ronja har vært med på før. Vi har hatt dager hvor det skravles dobbelt så mye som i dag ;-)
 
Synes det er egentlig veldig gøy jeg, sikkert fordi jeg har blitt så dreven på det. Kan godt komme og hjelpe deg. :)

Ja takk! Kommer du og bor her første uken i april da? :p
 
Sant det!
Får prøve Ronjas metode. Da tror jeg vi når målet på utfordringen i hvert fall! :) [emoji23]

Hehe kanskje. Jeg prøver ca den metoden i kveld.

Men derved kommer jeg meg aldri ut av denne tråden da ;-)
 
Det har det faktisk ikke.

Altså. Ikke skyhøyt i forhold til hva ronja har vært med på før. Vi har hatt dager hvor det skravles dobbelt så mye som i dag ;-)

Owæh! :eek: Synes tempoet er allerede koko nå jeg! Men utrolig gøy da, når det raser unna her! Selv om jeg faller litt av merker jeg... :schocked028
 
Hyyyyl! SE hva mannen kom hjem med fra butikken! Ikke at jeg spiser det, men tror jeg må smake på én. Trodde da virkelig at denne hadde blitt tatt bort fra markedet?!? Mener å huske jeg har sett et sted "vi som vil ha tilbake dundersalt!" Kanskje det fikk en virkning?

Vis vedlegget 219468

Det er sånn "tar du en må du ha resten" :p
 
Oh no. Country Music awards er ferdig. Hva skal jeg se på nå... [emoji23]

Film? Mannen vil vi skal se film.., jeg må skravle for at ikke du skal ta meg igjen [emoji23][emoji23]
 
Owæh! :eek: Synes tempoet er allerede koko nå jeg! Men utrolig gøy da, når det raser unna her! Selv om jeg faller litt av merker jeg... :schocked028
Nå har ikke jeg sjekket tempo, men jeg synes ikke det koker sånn veldig

Men mye fortere enn i det siste. Og det er gøy!
 
Hyyyyl! SE hva mannen kom hjem med fra butikken! Ikke at jeg spiser det, men tror jeg må smake på én. Trodde da virkelig at denne hadde blitt tatt bort fra markedet?!? Mener å huske jeg har sett et sted "vi som vil ha tilbake dundersalt!" Kanskje det fikk en virkning?

Vis vedlegget 219468

Ahhhh, nå har jeg lyst på godteri[emoji33][emoji33][emoji33]

Får lage meg noe oste chips
 
Back
Topp