♫ Skravletråd februar ♫

Jeg får slett ikke svar på alt

Vel, ronja svarer på mye ;-)

Men jeg kommer somregel lett inn i samtalen fordi jeg svarer andre da...

Sant det!
Får prøve Ronjas metode. Da tror jeg vi når målet på utfordringen i hvert fall! :) [emoji23]
 
Idag har det vert 7 barn her. 2 av dem var mine[emoji33] utslitt[emoji23][emoji23] de 4 eldste klarer seg jo selv. Men gosj så mye støy.
Og de på 3-4 år, de krever jo sitt. Nå er det mamma tid på sofaen[emoji1377]
Heftig.

Vi hadde fem en stund, men de tre eldste (vår og de to besøkende) merket vi ikke.
 
Hyyyyl! SE hva mannen kom hjem med fra butikken! Ikke at jeg spiser det, men tror jeg må smake på én. Trodde da virkelig at denne hadde blitt tatt bort fra markedet?!? Mener å huske jeg har sett et sted "vi som vil ha tilbake dundersalt!" Kanskje det fikk en virkning?

thumb_IMG_2857_1024.jpg
 
Er jo vareomslag her. Snøen begynte så smått i går og kom i natt og i dag etter ei uke med mildvær.

Guttungen får eksem på hendene når det blir kaldt. Og det går opp og ned hele vinteren. Men nå sist fikk vi kortison så vi fikk det bort og vedlikeholder med canoderm så han er faktisk fin i huden nå!
Vareomslag??? Væromslag kjære stavekontroll. Væromslag!!
 
Håper du har fått svar nå[emoji4]

Nå har jeg nesten glemt hva jeg skrev [emoji23][emoji23] ba vell om en oppdatering om hvordan det gikk med alle damene her ;)
 
Hyyyyl! SE hva mannen kom hjem med fra butikken! Ikke at jeg spiser det, men tror jeg må smake på én. Trodde da virkelig at denne hadde blitt tatt bort fra markedet?!? Mener å huske jeg har sett et sted "vi som vil ha tilbake dundersalt!" Kanskje det fikk en virkning?

Vis vedlegget 219468
Nei denne har alltif vært her er vel salte ufo de vil ha tilbake
 
Back
Topp