Til vi drarTil hva?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til vi drarTil hva?
Tror jeg var relativt stille, men husker ikke :O
Kan ikke akkurat spørre bf [emoji23]
Får merke meg det til fødsel i sommer!
Til vi drar
7 stk på listen etter dagens visning. Bra eller dårlig?
Veldig vanlig i Midtøsten og ihvertfall Egypt [emoji4]Har jeg aldri hørt om faktisk! Men pasta er godt!
Herlig [emoji106]Barna er lagt og mannen jobber seint.. Ser nå jeg er heldig å at ringenes herre to tårn går på tv[emoji2] Film på tvn og trøtt bikkje i fanget, da blir det ikke bedre[emoji23]
Hvor skal du?Ut på tur
Barna er lagt og mannen jobber seint.. Ser nå jeg er heldig å at ringenes herre to tårn går på tv[emoji2] Film på tvn og trøtt bikkje i fanget, da blir det ikke bedre[emoji23]
Hadde nok tatt turen selv [emoji6] men ikke for en uke, måtte hvert minst to [emoji4]Mmm vi tenker på Thailand i mars. Men er litt usikker på så lang flytur med en 5mnd. Og tidsforskjellen ifht rutiner. Får se. En deilig tanke i hvert fall!
Veldig vanlig i Midtøsten og ihvertfall Egypt [emoji4]
Det er egentlig bare penne pasta i bechamel saus også et lag kjøttdeig og løk i midten [emoji4]
Håper det jaJa! Sant det! 27 dager går farlig fort
Til London?Til vi drar
Til londonHvor skal du?
Hadde nok tatt turen selv [emoji6] men ikke for en uke, måtte hvert minst to [emoji4]
Jeg tror jeg sutra litt, og kanskje litt sånn panisk høy stemme, men ikke type BRØLING...Sprøtt men jeg husker ikke helt selv.. fødte i august så burde huske! Rart hvordan sånt blir fortrengt. Mannen sier her at jeg skrek endel ja. Hehe
Bestilt London tur nå eller? [emoji6]27 dager igjen
Høres veldig koselig ut [emoji3]Barna er lagt og mannen jobber seint.. Ser nå jeg er heldig å at ringenes herre to tårn går på tv[emoji2] Film på tvn og trøtt bikkje i fanget, da blir det ikke bedre[emoji23]
Det gjorde vi før i uka jaBestilt London tur nå eller? [emoji6]