Her er det jeg som må legge. Baby er puppoman, og tar ikke smokk. Godt det er 10 år siden jeg ravet ute etter kl 19 *ler* og nå er hun i en periode med hyppig oppvåkning, men sovner fort heldigvis.
Aha! Ja da er det lettest at mor legger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det jeg som må legge. Baby er puppoman, og tar ikke smokk. Godt det er 10 år siden jeg ravet ute etter kl 19 *ler* og nå er hun i en periode med hyppig oppvåkning, men sovner fort heldigvis.
Høres veldig godt ut
Høres spennende ut! Sendte ideen videre til samboer (.. Han som pleier lage mat)
Nå er det 3. Gang jeg prøver å se på fødeavdelingen!!! Hehe
Jo, Tamara eller en moderator kan slippe den friKan vi ikke få flyttet den tilbake da? Son en vanlig tråd?
Bra vi lever i en tid med opptaksmulighet og pauseknapp
Håper du får sett nå da
Jaja, det håper jeg [emoji14]Brukte selvfølgelig litt krydder også
Ja, jeg gjorde det som svar på om hun kunne fjerne den "bli med å skravle mer på mandag" tråden.Er vel bare å spørre tamara om det
Jo, Tamara eller en moderator kan slippe den fri
Nå er den friJa, jeg gjorde det som svar på om hun kunne fjerne den "bli med å skravle mer på mandag" tråden.
Godt i gang! Så imponert over hvor STILLE de føder! Føler meg som den brøleapa i forhold...
27 dager igjen
Hva skjer da?27 dager igjen
Tror jeg var relativt stille, men husker ikke :OHaha! Brøleape. Morsomt. Tror jeg var en og. Må spørre mannen.
Ut på turHva skjer da?