♧Symptomtråden♧

Det samme her! Det er helt forferdelig![emoji85] Jeg sover så dårlig på natta også, fordi jeg er alt for varm. Jeg også pleier å være den som nesten alltid fryser....

Haha uff. Husker sist svangerskap så frøs jeg så mye selv om det var 25-30 varmegrader. Men hver gang jeg føler det er ille og alt for varmt så kommer jeg på grunnen til hvorfor kroppen min er sånn... da er det plutselig greit alikavel [emoji23]
 
Juhu... endelig begynner jeg å få noen symptomer. Jubler her... (jeg er kanskje rar ) Det gjør ting litt mer virkelig. Ømme bryster er velkommen, selv om det er lite behagelig
 
Leste fra sist gang jeg var gravid og har mye av de samme symptomene, eneste forskjell nå som jeg har lagt merke til er at luktesansen har blitt mye sterkere. Merket det faktisk en god stund før positiv test. Denne gangen hadde jeg også en sterk følelse av at jeg ble gravid allerede etter vi hadde samleie, følt meg nesten 100 % sikker selv om jeg ikke hadde symptomer da. Kan være fordi jeg fikk positiv eggløsningstest rett etter vi hadde sex at jeg var så sikker men, det er jo aldri noen garanti.

Ellers har jeg

Såvidt hatt den metallsmaken i munnen
Humørsvingninger
Kjenner sult veldig ofte om dagen, men blir fort mett igjen
Svimmel og uggen først i dag
Oppblåst (Skikkelig uggen i magen, lukter ikke bra. Var bare oppblåst sist - ikke som dette).
Murringer i magen frem til igår kveld, da ble jeg støl i magen og hadde litt vondt. Også da jeg ble uggen i magen
Trøtt

Sist lå jeg rett ut hver dag etter jobb, orket ingenting og la meg tidlig. Da hadde jeg kontorjobb. Nå har jeg en veldig fysisk jobb og et barn (altså ikke mulig å ligge på sofaen) + at jeg ammer enda så spent på om jeg blir like sliten. Hittil er jeg bare litt trøtt. Håper ikke jeg blir like slått ut som sist.

Spent på når bekkenløsningen kommer denne gangen.

Spydde aldri sist og ble bare uggen, føltes som influensa eller småkvalm - men aldri skikkelig ille. Spent om det blir det samme nå.

5+0 i dag i følge mens termin :)
 
Last edited:
Da var det kommet litt flere symptomer hos meg og [emoji4]

- Uggen/småkvalm om morgonen tidlig formiddag
- Trøtt om kveldene
- laus mage/ diaré [emoji33]
- Og takler ikkje varmen spesielt godt.

Ellers føles brystene som normalt! Er det vanlig? Eller er det dårlig tegn? Blir jo bekymret for alt [emoji85]
 
Da var det kommet litt flere symptomer hos meg og [emoji4]

- Uggen/småkvalm om morgonen tidlig formiddag
- Trøtt om kveldene
- laus mage/ diaré [emoji33]
- Og takler ikkje varmen spesielt godt.

Ellers føles brystene som normalt! Er det vanlig? Eller er det dårlig tegn? Blir jo bekymret for alt [emoji85]

Kjente knapt noe i brystene verken forrige gang eller denne gangen enn så lenge. Har ammet forrige barnet i 2 år så har nok ikke noe å si verken for graviditet eller amming :)
 
Kjente knapt noe i brystene verken forrige gang eller denne gangen enn så lenge. Har ammet forrige barnet i 2 år så har nok ikke noe å si verken for graviditet eller amming :)

Det var godt å høre [emoji28] Med dei andre så synes eg og huske at eg kjente det i brystene med ein gong! Men alle graviditeter er jo ulike merker man!!:)
 
Gullfiskhukommelsen har ikke forverret seg betydelig mye, men er litt mer distré enn «vanlig». [emoji28]

Halsbrann har slått inn for fullt, har kjøpt in gaviscon allerede Og kvalme.

Ellers litt vond korsrygg og litt «støl» nederst i magen.

Trøttere enn vanlig, og fort andpusten bare av å gå! Har veldig god kondis fra før, men har fått dette hvert svangerskap...

Er 4+5 i dag og syns det er tidlig med denne kvalmen og halsbrannen...
 
Mensmurringer. Fikk kvalme sist så lurer på om d kommer denne gangen også
 
Vi var ute med båten i dag. Når vi lå i ro kjente jeg veldig på kvalmen[emoji85] Også ble jeg så brått trøtt. Sovnet nesten[emoji28]
 
Å herre min hatt!! Der kom bekkenløsingen [emoji33] Kom som kastet på meg for ein time siden. Strålinger og vondt nedover heile venstre side. Og eg som kun er 4+2... [emoji85]
 
Trøtt, hovent tannkjøtt, fryser og koker over om hverandre og mensmurringer [emoji85]
 
Det er mange som har lite eller ingen symptomer:) De jeg har pratet med savnet også alle symptomer men når de først kom så angret de på at de ville ha de[emoji23]
Det er ingen grunn til å miste håpet:)

Tusen takk for svar :) hadde antydning til bittelitt rosa på papiret i dag. Så kan hende dette ikke går rette veien :/
 
Back
Topp