♧Symptomtråden♧

Er 5+0 i dag og ble helt slått ut av varmen i dag. Orket ikke gjøre noen ting etter å ha vært på stranda et par timer. Ellers er puppene merkbart større og blir bare mer og mer ømme. Aller mest merkes det på niplene som er veldig såre. Ingen symptomer utover dette[emoji4]
 
Våknet nå med akutt craving på risengrynsgrøt (men kanel, sukker og smør) [emoji23][emoji87]

Andre som har cravings?
 
Jeg har vært ekstrem sulten og trøtt, men nå synes jeg liksom det har gått litt over... Bekymrer meg fryktelig for det, men samtidig har jeg fortsatt ømme pupper, mensmurringer og kvalme som kommer i bølger, så krysser fingrene for at alt er bra med den lille...
 
Har veldig menssmerter og stikkinger nedover. Så ille at jeg bare må sette meg ned. Håper det ikke er dårlig tegn. Er 4+5 og snart denne tid jeg mistet sist :/
 
Jeg har vært ekstrem sulten og trøtt, men nå synes jeg liksom det har gått litt over... Bekymrer meg fryktelig for det, men samtidig har jeg fortsatt ømme pupper, mensmurringer og kvalme som kommer i bølger, så krysser fingrene for at alt er bra med den lille...

Samme her egentlig:)
Tidligere uke var jeg skrubbsulten med en gang jeg våknet. Nå er jeg bare normalt sulten[emoji85] Sover ekstra godt om natten, men er ikke så trøtt ellers på dagen. Ikke som jeg var:)
Men fortsatt skikkelig ømme nipler[emoji28]
 
Er ca 3+5, og har egentlig ingen symptomer (tror generell uggenhet skyldes varmen). Hvor tidlig kom deres?
 
Er ca 3+5, og har egentlig ingen symptomer (tror generell uggenhet skyldes varmen). Hvor tidlig kom deres?

Jeg har egentlig hatt såre bryst helt siden positiv test. Egentlig litt før test også. Nå fikk jeg Crinone(progesteron gel) etter positiv test som også kan gjøre brystene ømme. Så kan være pga den at de fortsatt er det[emoji85]
 
Samme her egentlig:)
Tidligere uke var jeg skrubbsulten med en gang jeg våknet. Nå er jeg bare normalt sulten[emoji85] Sover ekstra godt om natten, men er ikke så trøtt ellers på dagen. Ikke som jeg var:)
Men fortsatt skikkelig ømme nipler[emoji28]
Godt det ikke bare er meg! Ble riktig så bekymra her når den derre ulvehungeren min ble borte, i tillegg til at jeg var veldig våken i hele går. Men akkurat nå er jeg både telt og sulten så.... Det går nok litt opp og ned :)
 
Er ca 3+5, og har egentlig ingen symptomer (tror generell uggenhet skyldes varmen). Hvor tidlig kom deres?
Jeg fikk positiv test 4+0 og hadde ingen symptomer før det. Jo, jeg hadde ikke hatt min vanlige sure pms-periode [emoji14] Ellers så kom trøttheten og sulten i uke 4,mens kvalmen nærmer seg nå, dagen før uke 6.
 
Jeg er på 6+0 idag, og nå er jeg uggen om jeg blir sulten. Så da blir det hyppige måltid fremover.... fortsatt like trøtt. Sover en 45-60 min. på dagen. Fordel med at det er den første
 
Her er kvalmen og trøttheten vore vekke dei siste dagene! Men hadde stigning på graviditetstestene i dag så eg satser på alt er bra [emoji4] Nye symptom er at kleggen og myggen elsker og stikke meg [emoji33] Og at eg våkner flere gonger om natta/tidlig morgon!
 
Her er kvalmen og trøttheten vore vekke dei siste dagene! Men hadde stigning på graviditetstestene i dag så eg satser på alt er bra [emoji4] Nye symptom er at kleggen og myggen elsker og stikke meg [emoji33] Og at eg våkner flere gonger om natta/tidlig morgon!
Her har og trøttheten og ulvehungeren vært borte de siste dagene, men jeg hadde sterkere test en noensinne i går ettermiddag, så satser på at alt er i orden. Fint å høre at andre også oppleve at symptomer blir borte, for jeg blir bekymra altså...
 
Går det an å få bekkenløsning så tidlig?!
Sterk smerte i hofte/rumpe som stråler ned bakside lår og i korsryggen [emoji30] begynte igår på høyre side og nå føler jeg det har spredd seg til venstre hofte også.
 
Går det an å få bekkenløsning så tidlig?!
Sterk smerte i hofte/rumpe som stråler ned bakside lår og i korsryggen [emoji30] begynte igår på høyre side og nå føler jeg det har spredd seg til venstre hofte også.

Eg fekk det på venstre side for ei lita uke siden, men det forsvant igjen etter eit par dager heldigvis [emoji4] Har vore plaga med bekkenløsning i dei andre svangerskapene men aldri så tidlig før... [emoji33]
 
Back
Topp