♧Symptomtråden♧

Jeg er ikke den enste med treg mage nei! Jeg har hatt ordentlig forstoppelse..visste ikke at dette var et graviditetssymptom. Det er virkelig ille..Hva kan man gjøre med det, drikke masse masse vann?! Unnskyld info men jeg blødde sist jeg var på do, pga forstoppelse...og det er vel ikke helt bra. Gjør skikkelig vondt nå hver gang...:(
 
Spis noe med masse fiber. Hvis du har noe linfrø så legg dem i bløt og spis med yoghurt, det får fart på sakene. Ikke press, lettere å få hemoroider nå.. gå tur, drikk nok væske. Det er de tipsa jeg har på farten.. også har jeg et jeg ikke vil anbefale, men kan nevne at sukkerfritt godteri i mengder er veldig lakserende...MEN du får grusomme luftsmerter i tillegg..
 
Jeg er ikke den enste med treg mage nei! Jeg har hatt ordentlig forstoppelse..visste ikke at dette var et graviditetssymptom. Det er virkelig ille..Hva kan man gjøre med det, drikke masse masse vann?! Unnskyld info men jeg blødde sist jeg var på do, pga forstoppelse...og det er vel ikke helt bra. Gjør skikkelig vondt nå hver gang...:(

Huffda! Høres ikke spesielt behagelig ut! Fiber, vann og mosjon mot treg fordøyelse, men finnes jo midler på apoteket som kan brukes selvom du er gravid!
 
Jeg begynner å få ømme bryster, men ellers er det fortsatt lite symptomer... Men jeg gruer meg så innmari til kvalmen kommer. Å kaste opp er noe av det verste jeg vet i hele verden. Krysser veldig fingrene for at jeg slipper billig unna på den fronten der gitt...
 
Jeg er ikke den enste med treg mage nei! Jeg har hatt ordentlig forstoppelse..visste ikke at dette var et graviditetssymptom. Det er virkelig ille..Hva kan man gjøre med det, drikke masse masse vann?! Unnskyld info men jeg blødde sist jeg var på do, pga forstoppelse...og det er vel ikke helt bra. Gjør skikkelig vondt nå hver gang...:(
Fikk et tips av en kollega om å spise 2 kiwi til dagen - det fikk visst gang på fordøyelsen hennes når hun var gravid. Så idag skal jeg til butikken og handle kiwi :p Gir lyd om det funker!
 
Lite symptomer her enda!
- litt murringer/ stikkinger rundt livmor.
- Brystvortene er mer såre enn normalt.

Regner med det kommer mer symptomer etterhvert [emoji4]
 
Jeg begynner å få ømme bryster, men ellers er det fortsatt lite symptomer... Men jeg gruer meg så innmari til kvalmen kommer. Å kaste opp er noe av det verste jeg vet i hele verden. Krysser veldig fingrene for at jeg slipper billig unna på den fronten der gitt...

Jeg var hos legen i dag ( vil ha tett oppfølging grunnet div.) hun sa at kommer den ikke i løpet av 2 uker, så kommer den neppe.
Jeg var ikke kvalm sist... Bare forferdelig trøtt
 
Eg tenkte og bestille time mellom uke 8 og 10! Husker ikkje heilt men trur det var rundt dei tider eg har vore på fyrste kontroll i dei andre svangerskapene [emoji2]
 
Nå stikker det "inni venstre hofte". Småslapp-men det kan være varmen. Glad guttungen fortsatt tar lurer midt på dagen, så tar jeg en unnskyldning for å sove litt. Sover ikke så godt på natta, mye dobesøk.
 
Sliter så med varme. Føler meg kjempe varm hele tiden. Må åpne og stå ved kjøleskapet flere ganger. Jeg er alltid frysepinn så dette er uvant [emoji28]
 
Sliter så med varme. Føler meg kjempe varm hele tiden. Må åpne og stå ved kjøleskapet flere ganger. Jeg er alltid frysepinn så dette er uvant [emoji28]

Det samme her! Det er helt forferdelig![emoji85] Jeg sover så dårlig på natta også, fordi jeg er alt for varm. Jeg også pleier å være den som nesten alltid fryser....
 
Back
Topp