♥ Skravletråden ♥

Vi ligger ikke akkurat i tet

Tamara sier lederen har ca 900

Vi har i underkant av 300..,
Wow hvem.ligger I tet? Har hun lagt ut post?
 
Hvor ser dere dette her? :p må man være innpå på PC da? Jeg har alltid bare brukt mobilen :p
 
på dataen kan du se hvor mange innlegg gruppen har på utsiden av forumet :p hvis du skjønner...
Hun har ikke sagt noe om hvem som leder..
 
Hvor ser dere dette her? [emoji14] må man være innpå på PC da? Jeg har alltid bare brukt mobilen :p
Jeg glemte å ta screenshoot at hvor mange innlegg vi startet med. Jo må se på pc for det
på dataen kan du se hvor mange innlegg gruppen har på utsiden av forumet [emoji14] hvis du skjønner...
Hun har ikke sagt noe om hvem som leder..
Thihi 300 innlegg er såfall en bra uke hos oss *glise* men vanskelig å konkurrere med de som har 15 stk i gruppa:p
 
Jeg glemte å ta screenshoot at hvor mange innlegg vi startet med. Jo må se på pc for det

Thihi 300 innlegg er såfall en bra uke hos oss *glise* men vanskelig å konkurrere med de som har 15 stk i gruppa:p
Vi får rekruttere flere da :D
 
Ohio:wideyed: her har det gått unna:D henger over hodet ikke med :p jeg sitter i bilen på gårdsplassen og prøver å komme inn i alt. lille sovna så klart på tur hjem, og kan ikke flyttes for da våkner ho. Og bør sove ei lita stønn hvertfall.
 
Ohio:wideyed: her har det gått unna:D henger over hodet ikke med [emoji14] jeg sitter i bilen på gårdsplassen og prøver å komme inn i alt. lille sovna så klart på tur hjem, og kan ikke flyttes for da våkner ho. Og bør sove ei lita stønn hvertfall.
Haha da har du litt tid på deg å komme inn i dagens chat [emoji14]
 
Haha da har du litt tid på deg å komme inn i dagens chat [emoji14]

Jada, men var virkelig litt av en jobb.:p Men bra det da;) Måtte til slutt vekke:( kunne liksom ikke sitta der i en evighet.
 
Jada, men var virkelig litt av en jobb.:p Men bra det da;) Måtte til slutt vekke:( kunne liksom ikke sitta der i en evighet.
Haha ser den. Akkurat lagt guttungen. Han har vært hos bestefar i to timer mens vetrinæren var her. Begge to var trøtte etter dagens besøk:p
 
Haha ser den. Akkurat lagt guttungen. Han har vært hos bestefar i to timer mens vetrinæren var her. Begge to var trøtte etter dagens besøk:p

Hvordan gikk det med hesten?
Her burde snuppa absolutt sovet ei god stunn til! Mega survet:oops:
 
Hvordan gikk det med hesten?
Her burde snuppa absolutt sovet ei god stunn til! Mega survet:oops:
Vel

" viss hesten først skal tråkke på en spiker, så er det slik det skal gjøres" det var vetrinæren mening.


Hun traff bare de myke delene bak hoven. Ikke i nærheten av sener eller hov beinet.a KJEMPEFLAKS[emoji27] [emoji27] [emoji27] [emoji27]
 
Vel

" viss hesten først skal tråkke på en spiker, så er det slik det skal gjøres" det var vetrinæren mening.


Hun traff bare de myke delene bak hoven. Ikke i nærheten av sener eller hov beinet.a KJEMPEFLAKS[emoji27] [emoji27] [emoji27] [emoji27]

Så godt, og helt utrolig flaks da:) kjett når det blir noe med dyra eller di små!
 
Det for jeg ikke til mobilen min går direkte til appen bare jeg tenker forum via browser
Ja, men det er et valg for "bruk web view" når du er inne i en tråd i appen
 
Sliten etter å ha vært på farten siden 1120

Først luftet jeg hunden
Så dro jeg på jobb og hentet pc
Så på butikken
Så på skolen og hentet storebror
Tok ham med til øyelegen der ble vi en stund og kom derfra med nye briller
Hjem med ham og så til bhg for å hente mellomste og så hjem

Laget jordbærsmoothie med bare jus, jordbær og banan. Ikke bli mett, bare noe godt jeg hadde lyst å prøve. For vi skal ha middag når mannen kommer sånn i løpet av den neste halvannen timen.

Storebror ser dårlig pga øyedråper han fikk hos øyelegen for å måle styrken og derved har han ikke begynt på leksene enda, han klaret ikke lese.

Jeg mistenker at det begynner å bli bedre, men har godtatt tv før middag og lekser etterpå. Vi vet at erfaring at dråpene henger i en del timer
 
Sko hadde jeg insistert på å velge selv. Ha med foten og få en som passer.

Om hun absolutt vil betale er en annen sak

Ho skal ha med foten ja! Og har jobba i skobutikk i mange år, så ho kan det. og tror faktisk vi er ganske enige i skovalget også:)
 
Back
Topp