♥ Skravletråden ♥

Jøss! Her skravles det gitt! [emoji23] hvis det fortsetter sånn utover uken så har vi kanskje en sjans? Koselig er det ihvertfall! :)

Satser på at vi klarer det, kanskje det henger seg på flere og når det er så mye aktivitet:) Syns selv det er mye lettere å svare da hvertfall!
 
Ho skal ha med foten ja! Og har jobba i skobutikk i mange år, så ho kan det. og tror faktisk vi er ganske enige i skovalget også:)
Da så, da kan det vel gå bra.

Jeg så litt for meg at svigermor skulle kjøpt sko.... Det hadde gått relativt galt...
 
Satser på at vi klarer det, kanskje det henger seg på flere og når det er så mye aktivitet:) Syns selv det er mye lettere å svare da hvertfall!
Vi ligger markant og definitivt etter og jeg tipper vinneren allerde utpeker seg ganske klart. Men vi får se
 
Da så, da kan det vel gå bra.

Jeg så litt for meg at svigermor skulle kjøpt sko.... Det hadde gått relativt galt...

Ja, nei hadde ikke latt a dratt alene og fiksa det nei. Og ikke uten å sagt hva slags type sko jeg ville ha.
 
Neiiiiii tror du ikke laderen på laptoppen er DØD? må få gubben til å se på den. Viss jeg skal ha noe sjanse.... helt tomt for papir
Ser ikke sammenhengen mellom lader og papir.

Men strøm må man ha
 
Ser ikke sammenhengen mellom lader og papir.

Men strøm må man ha
Ja strøm. Jeg begynner å bli trøtt i trynet.

12 timer i aktivitet. Ennå ikke fått en middags lur. Men gubben måtte verden rundt for å kjøpe alt jeg trenger til hestebeinet.
 
Noen som hvet hvor man kan se Hvordan gruppene ligger Ann? Finner ikke den tråden
Ligger vel litt i den tråden om konk.

Og noe på snap.

Og ellers må man regne
 
Vel

" viss hesten først skal tråkke på en spiker, så er det slik det skal gjøres" det var vetrinæren mening.


Hun traff bare de myke delene bak hoven. Ikke i nærheten av sener eller hov beinet.a KJEMPEFLAKS[emoji27] [emoji27] [emoji27] [emoji27]
Så bra :D greitt å ha litt flaks i uflaksen :)
 
Frøkna mi burde så absolutt ha sovet masse mer i efta! Skikkelig surveputt og mannen er på skirenn så jeg får alt. Klenge, kose, surve. Heldigvis snart senga og nattan:)
 
Her er snuppa i søvn nå


Hun sover normalt bare en gang på dagen da
 
Back
Topp