♥ Skravletråden ♥

så vi får bare fortsette det gode arbeidet :D
Joda bare skravle i vei. Må finne ut hvordan jeg funne ut av hvilken plass vi ligger på akkurat nå [emoji14]
 
Vi ligger ikke akkurat i tet

Tamara sier lederen har ca 900

Vi har i underkant av 300..,
 
Hurtig lader sier at det er 1 time og 5 min til ferdig ladet

Lillemor må sove, jeg orker ikke gå tur tror jeg (kjedleig å gå med lite strøm, pokemon go suger mye strøm) og jeg skal på jobb og være klar til å hente storebror 1245 så bør være på skolen 1240 for å finne ham og derved fra jobb 1220 og regner en halvtme på jobb minst, så der fra senest 1150, men så har de lunsj 1130-12, jeg kan dog sjekke at jeg får pc på nett likevel da, men når folk har lunsj blir det mer skravling = tar lenge tid, = bør være der fra 1130 kanskje. Og må jeg spise der da? Ehh

OG klokka er allerede de straks 11 så å legge meg på senga med henne en time var ikke en veldig god ide likevel, jeg må pakke sammen saker og ting og komme meg avsted faktisk.

Så mye for planen om å ta med hurtiglader på soverommet og legge lillemor mens jeg ladet og skravlet en liten time...i mitt hode hadde jeg en time mer å gå på, men det er faktisk bare to timer ti lden øyelegetimen! opp og hopp, ut og på farten. Pakke stelleveske og tenke lunsj? Jeg har nettopp spist frokost. Jeg tror vi ordner oss mat etter øyelegen. Evt handler jeg emd eg noe etter jobb på vei til skolen? Eller noe.
Ja, så langt så bra

Har hentet pc

Er litt før skjema til og med når jeg nå setter kursen mot skolen

Så rekker evt handle på veien.

Får se om snuppa sovner igjen
 
Back
Topp