♥ Skravletråden ♥

Hesten trenger det. Tråkka på spiker i går. Ser Hu er ok men for å være sikker at hun ikke traff hov beinet...
Godt at det ser bra ut i alle fall
 
Hva slags fotposer skal dere ha? Solbriller er noe herk på de små syns jeg. Har hvertfall ikke funnet noen som sitter godt over lengre tid.

Det er fotpose til vogna:)
Solbriller er skikkelig herk! Men ser ho plages av sola, så da må vi bare prøve oss fram:) fant noen på nett med stenger og strikk bak, så tenkte å prøve dem i dag.
 
Så kjekt :) syns lille det er stas eller?
Han syns det er stas å være med å sitte på saphira ( den yngste av hestene) hun elsker også han er så forsiktig og trygg:)
 
Så fint med ny skravletråd:) tenkt tanken;)
Vi må i veien å hente fotposen som endelig har kommet etter et par ukers ventetid. Kjøpe solbriller som sitter på og passer. Helst fått tak i sko, men det har farmor gitt klar beskjed at ho skal kjøpe så da får vi vente å se.
Sko hadde jeg insistert på å velge selv. Ha med foten og få en som passer.

Om hun absolutt vil betale er en annen sak
 
Det er fotpose til vogna:)
Solbriller er skikkelig herk! Men ser ho plages av sola, så da må vi bare prøve oss fram:) fant noen på nett med stenger og strikk bak, så tenkte å prøve dem i dag.
Aha. Er det noe annet enn vognpose? :)
 
Han syns det er stas å være med å sitte på saphira ( den yngste av hestene) hun elsker også han er så forsiktig og trygg:)
Det høres jo ordentlig koselig ut da. Skulle av og til ønske jeg hadde en hest jeg og. Men funker dårlig i byen :)
 
Pause i frokosten

Lillemor måtte på potta
 
Mobilen må snart lades....
 
Back
Topp