♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Æsjda! Jeg håper med deg ❤️ Om det ikke har klaffa denne runden, får du begynne rett på ny?
Kommer litt an på når mensen kommer i forhold til om det kræsjer med jul- og nyttårsstengt når jeg skal ha ultralyd. Vi skulle prate om det når jeg ringer inn på testdag.
 
Kommer litt an på når mensen kommer i forhold til om det kræsjer med jul- og nyttårsstengt når jeg skal ha ultralyd. Vi skulle prate om det når jeg ringer inn på testdag.
Krysser fingrene for at det går i orden, enten nå eller da ❤️
 
Håper med deg ❤️
 
#4 FER - 7dp5dt (12 dpo)

Testen var like blenda i morgest, så da begynner det å se mørkt ut her :(
 
Fortsatt ingenting idag? :(
Har ikke testet siden i går morgest. Mannen er dratt på julebordsweekend på hotell med jobben sin, og jeg vet at jeg bryter sammen om jeg får negativ nå og må være alene hjemme til i morgen, så venter med å teste til i morgen kveld. Da er jeg jo 14 dpo/4+0 og testen burde vise tydelig strek om der er noe.
Den i går morgest hadde en svak skygge på seg når jeg kom hjem fra jobb i går da, men den må ha kommet lenge etter tidsfristen så tørr ikke legge noe i det.
 
Har ikke testet siden i går morgest. Mannen er dratt på julebordsweekend på hotell med jobben sin, og jeg vet at jeg bryter sammen om jeg får negativ nå og må være alene hjemme til i morgen, så venter med å teste til i morgen kveld. Da er jeg jo 14 dpo/4+0 og testen burde vise tydelig strek om der er noe.
Den i går morgest hadde en svak skygge på seg når jeg kom hjem fra jobb i går da, men den må ha kommet lenge etter tidsfristen så tørr ikke legge noe i det.
Huff den ser jeg! Håper dere får en fin overraskelse i morgen ❤️❤️
 
Huff den ser jeg! Håper dere får en fin overraskelse i morgen ❤️❤️
Takk ❤️ Kjenner jeg ikke har helt troen på det desverre. Ingen murring, puppene er ikke antydning til ømme en gang (noe som egentlig er ganske rart siden jeg tar 1200 mg cyclogest daglig).. På de andre har jeg liksom hatt skikkelig gravid følelse, men nå er det ingenting så forbereder meg selv på negativ test. Den burde jo ha vist noe på 12 dpo morgenurin om der var noe.
 
#4 FER - 8dp5dt (13 dpo)

Hadde bestemt meg for ikke å teste igjen før mannen er hjemme i morgen kveld siden jeg var så sikker på at den kom til å bli negativ, men så hadde jeg et svakt øyeblikk i kveld og tok en likevel. Der er pokker meg strek!!!!!!

IMG_20191214_225016.jpg
 
Jeg ser også strek :D
 
Tydelig strek, og det er jo ikke en tidligstrimmel engang!!! Gratulerer❤️
 
Du tar ny morgen-test i dag ja? Også sover du så lenge??? (vært våken en time jeg, hører yngste fikk eldste til å sette på pysj heltene på tv for seg)
 
Du tar ny morgen-test i dag ja? Også sover du så lenge??? (vært våken en time jeg, hører yngste fikk eldste til å sette på pysj heltene på tv for seg)
Haha :p Jobber med saken. Til mitt forsvar har vesla vært oppe 3 ganger i natt så da prøver jeg å dra ut morgenen i sengen :p
 
Haha :p Jobber med saken. Til mitt forsvar har vesla vært oppe 3 ganger i natt så da prøver jeg å dra ut morgenen i sengen :p
Skjønner deg godt.

Ligger enda selv jeg. Fordelen med store barn, jeg trenger ikke stå opp selv om de gjør det
 
Back
Topp