♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Gratulerer så mye som ruger :) Ikke bare bare den dagen din nei... Hjelpes!
 
Herregud, jeg ble helt svett av å lese om døgnet ditt! Godt det gikk bra til slutt. Helt utrolig egentlig! Gratulerer som ruger, ❤️
 
Herregud, jeg ble helt svett av å lese om døgnet ditt! Godt det gikk bra til slutt. Helt utrolig egentlig! Gratulerer som ruger, ❤️
Var helt utslitt når jeg kom hjem, men glad for at alt gikk bra og at jeg endelig ruger igjen ❤️ Tusen takk ❤️❤️
 
For en nyyydelig blasto du har fått inn! Og hurra for at ting gikk bra, fy søren for en dag. Men
nå har jeg virkelig en god følelse her for deg så
jeg håååper den stemmer :Heartred
 
For en nyyydelig blasto du har fått inn! Og hurra for at ting gikk bra, fy søren for en dag. Men
nå har jeg virkelig en god følelse her for deg så
jeg håååper den stemmer :Heartred
Tusen takk ❤️ Jeg håper sånn at du har rett ❤️❤️ Ser ut til å være beste blastoen kvalitetsmessig hittil, så håper med alt jeg har at det nå går bra ❤️
 
Neimen kutt ut da, det er jo en evighet til :wideyed:
Hehe :p Får se hva det blir til, men har ikke noen sterk testetrang foreløpig så da bare venter jeg :) Hater uansett når jeg tester tidlig og må tyde også blir jeg bare usikker på om det er ekte strek eller skygge :p
 
Hehe :p Får se hva det blir til, men har ikke noen sterk testetrang foreløpig så da bare venter jeg :) Hater uansett når jeg tester tidlig og må tyde også blir jeg bare usikker på om det er ekte strek eller skygge :p
Meeen du er vel 9 dpo idag? Jeg fikk tydelig (men svak) positiv 9 dpo denne gangen! Just sayin lzm :angelic:
 
Meeen du er vel 9 dpo idag? Jeg fikk tydelig (men svak) positiv 9 dpo denne gangen! Just sayin lzm :angelic:
:p Vurderte om jeg skal ta nå på fredag, men kom til at med min flaks så kan jeg ikke starte en graviditet med å teste på fredag den 13.
 
Teste idag :D
 
:p Vurderte om jeg skal ta nå på fredag, men kom til at med min flaks så kan jeg ikke starte en graviditet med å teste på fredag den 13.
Neimen da ser jeg absolutt ingen andre muligheter enn å ta en idag ;)
 
#4 FER - 6dp5dt (11 dpo)

Endte med å ta en test i går kveld og en ny i morgest. Begge 2 var helt blenda uten antydning til skygge engang. Det er jo fortsatt tidlig, men ser at sist forsøk fikk jeg tydelig strek både 10 og 11 dpo.
Har ingen symptomer denne gangen heller, bare vært veldig forkjølet siste uken.
Beholder håpet litt til... må jo bare det ❤️
 
#4 FER - 6dp5dt (11 dpo)

Endte med å ta en test i går kveld og en ny i morgest. Begge 2 var helt blenda uten antydning til skygge engang. Det er jo fortsatt tidlig, men ser at sist forsøk fikk jeg tydelig strek både 10 og 11 dpo.
Har ingen symptomer denne gangen heller, bare vært veldig forkjølet siste uken.
Beholder håpet litt til... må jo bare det ❤️
Æsjda! Jeg håper med deg ❤️ Om det ikke har klaffa denne runden, får du begynne rett på ny?
 
Back
Topp