♥ Baby nr.2 ønskes ♥

#4 FER - 9dp5dt (14 dpo)

Ikke noe sterkere enn i går kveld, men streken er der ❤️ Blir nok ny senere i kveld, og tror jeg skal ta en digital før mannen kommer hjem og pakke den inn til han. Han også var så sikker på at det ikke hadde gått nå. Men hvor lenge er det det vises i displayet på de digitale før de blir blanke nå igjen?

IMG_20191215_074640.jpg
 
Skjønner deg godt.

Ligger enda selv jeg. Fordelen med store barn, jeg trenger ikke stå opp selv om de gjør det
Her bestikkes det titt og ofte med litt Peppa Gris på iPaden :p
 
Godt å få det bekreftet med digital ❤️❤️❤️

IMG_20191215_083229.jpg
 
#4 FER - 9dp5dt (14 dpo)

Ikke noe sterkere enn i går kveld, men streken er der ❤️ Blir nok ny senere i kveld, og tror jeg skal ta en digital før mannen kommer hjem og pakke den inn til han. Han også var så sikker på at det ikke hadde gått nå. Men hvor lenge er det det vises i displayet på de digitale før de blir blanke nå igjen?

Vis vedlegget 314430
De holder i et par dager:)
 
De holder i et par dager:)
Takk :) Så det stod 24 timer i bruksanvisningen så da bare tok jeg og pakket den inn. Gleder meg til mannen kommer hjem nå ❤️
 
Takk :) Så det stod 24 timer i bruksanvisningen så da bare tok jeg og pakket den inn. Gleder meg til mannen kommer hjem nå ❤️
Tok en selv forrige søndag, og tror den holdt til tirsdag. Hadde en billigere digital også og den holdt over en uke. Tok heldigvis bilder:) Masse lykke til med overraskelsen, superspennende❤️
 
Hurra! Gratulerer så mye ❤️❤️ Måtte spiren holde helt til mål denne gangen!!!
 
Tok en selv forrige søndag, og tror den holdt til tirsdag. Hadde en billigere digital også og den holdt over en uke. Tok heldigvis bilder:) Masse lykke til med overraskelsen, superspennende❤️
Tusen takk ❤️ Med vår historie så klarer vi nok ikke å glede oss 100% over det før vi ser et bankende hjerte på ultralyd, men har hvertfall håpet ❤️
 
Hurra, gratulerer med positiv test! :)
Måtte den sitte denne gangen!
Tusen takk ❤️ Den MÅ jo bare det nå. Synes vi har hatt nok tap for en livstid ❤️
 
Fantastisk :D Godt vi beholdt håpet! Nå håper vi den holder hele veien i 9 mnd ❤️
 
Back
Topp