♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Tror jeg gjorde rett i å melde inn gårsdagens test som positiv, for i ettermiddag har jeg hatt masse slim og sterke murringer og testen nå var helt svak :)
Ser ut på testene som det var rett og :) har litt lite erfaring med de testene der. Men når man sammenligner så ser det rett ut :)
 
Søskenforsøk nr.6 - #4 FER - CD 19

Startet på lutinus i dag og har fått ordnet med fly til fredag. Håper dette blir det siste forsøket jeg må gå gjennom og at vi endelig får en liten spire til :)
 
Sånn ellers går det veldig fint her og er godt i rute til julen. Gavene er handlet inn, nedvasken er ferdig, huset er julepyntet, første adventslys er tent, pakkekalenderen til vesla er hengt opp og startet på til stor entusiasme for både mor og datter, fotokalender og julekort er bestilt. Pepperkakehus skal vi lage ferdig i dag etter jobb (begynte i går) og baking blir både nå på søndag og på felles bakedag med 2 venninner og deres barn neste uke. Nå bare koser vi oss og gleder oss til det desember og julen har å by på :) Og soooooom jeg håper på å få være gravid i jula :Heartred
 
Heia heia!! Denne jula skal bli ekstra fin med en bitteliten julekule i magen ❤️
 
Det har vært litt av et døgn det her. Hadde hjemmedag med vesla i går da hun var forkjølet og jeg måtte dra til legen med henne pga en soppinfeksjon hun har fått stakkars. Det var en travel dag, men hun kom seg til sengs til slutt, jeg fikk pakket sekken min for avreise og gikk for å legge meg. I det jeg legger hodet på puta plinger det fra mobilen med en sms om at flyet mitt er kansellert og de skal prøve å finne ny reiserute. Stresset herjer og jeg kaster meg rundt for å prøve å få kontakt med noen som kan hjelpe så jeg rekker timen min. SAS sin tlf + chat er steng, pasientreiser sin tlf er stengt, Avinor på min lokale flyplass svarer surt at dette har ikke de noe å gjøre med og gir meg et annet nummer der som jeg ikke får svar på. Midt oppi mine oppringninger hører jeg plutselig på babycallen at vesla begynner å hoste, tett etterfulgt av den gjenkjennelige lyden av oppkast. Stormer ned og der er det spy overalt - hele ungen, sengetøyet, madrassen, gulvet... Leverer ungen til mannen som tar henne inn i dusjen mens jeg setter i gang å vaske opp. Innser fort at det kun er mamma som gjelder så må inn i dusjen å overta. Etter dette var jo vesla lysvåken og grinete så da ble det opp på stua å prøve å roe ned etter spetakkelet, mens jeg fortsatt prøver å ringe. Klokken 2.30 sovner jentungen endelig og klokken 3 får jeg plutselig ny sms om at jeg må fly til Oslo og deretter nytt fly til Trondheim. Ser raskt at dette byr på problemer med at flyet etter plan landet på Værnes 11.55 og timen min er 12.30. Her går det nok ikke med buss nei. Ny telefon til Trøndertaxi for å bestille flytaxi som kan stå klar til å kjøre meg med en gang jeg lander. Legger meg igjen, og 4.45 er vesla oppe...

Når jeg møter på flyplassen får jeg beskjed om at Osloflyet er overbooket og det er mulig jeg ikke kommer med. Da renner det rett og slett over for meg.... Fikk heldigvis bli med. Ankom St.Olavs noen få minutter over tiden.

Ellers gikk heldigvis alt etter planen. Legen jeg hadde ved innsett (samme som jeg har hatt 2 ganger tidligere) var enormt entusiastisk og utbrøt ""Se der da, se på skjermen! Herreguuud! Ser du det her? Du har et helt nyyyyyyyyydelig endometrium! Helt fantastisk altså" :p Holdt på å le meg ihjel! Lille blasto var også perfekt og han hadde stor tro på at det nå skal gå. Han hadde rådført seg med noen eksperter i Danmark og kommet frem til at i stedet for lutinus x 3 som var planen så skal jeg bruke cyclogest morgen og kveld + at jeg skal ta 1 cyclogest rektalt på kvelden i tillegg. Det var visst gjort studier i andre land på at det skulle bedre opptaket av progesteronen. Dette skal jeg ta frem til uke 12. Og ved positiv test skal jeg starte på klexane.

Her er lille blasto. Klor deg fast lille venn ❤️
IMG_20191206_152337.jpg
 
Åh herlighet så sykt stress!!

Men vi har jo noen stressende historier her inne som har ført til termin babyer så håper alt dette har gitt livmora masse god blodgjennomstrømming:D

Gratulerer som ruger, og masse masse god bedring til frøkna.
 
Åh herlighet så sykt stress!!

Men vi har jo noen stressende historier her inne som har ført til termin babyer så håper alt dette har gitt livmora masse god blodgjennomstrømming:D

Gratulerer som ruger, og masse masse god bedring til frøkna.
Tusen takk ❤️ Man skulle jo tro (eller hvertfall håpe) at de av oss som har slitt så mye med å bli gravid så burde det gå som en lek med assistert, alle drømmer i oppfyllelse og fine, rolige svangerskap, men med disse dagbokhistoriene her inne viser det det stikk motsatte altså. All dritten vi må gjennom! Alt stress, nederlag og sorger. En ting er sikkert - vi er alle noen skikkelige fighterkvinner og burde absolutt være stolt av det vi klarer å stå i! ❤️
Får bare håpe det går bra denne gangen ❤️

Nå venter jeg på flyet hjem, men det er blitt utsatt i minst 1 time :p
 
Herregud for en natt og dag :eek: Det skulle nesten ikke gått ann!
Det må være en perfekt fighter blasto du har fått inn nå,! Håper så inderlig at nå, nå blir det lillebror eller lillesøster ❤
 
Oh lord, for en kveld/natt/dag!!! Såå bra det ordnet seg og at du kom frem! Gratulerer som ruger❤️
 
Herregud for en natt og dag :eek: Det skulle nesten ikke gått ann!
Det må være en perfekt fighter blasto du har fått inn nå,! Håper så inderlig at nå, nå blir det lillebror eller lillesøster ❤
Visste ikke om jeg skulle le eller gråte på flyplassen i morgest når de sa flyet var overbooket. Var så tragisk hele greia etter den natten, men alt ordnet seg heldigvis selv om det var superstressende. Håper virkelig det ❤️ Tusen takk ❤️
 
Oh lord, for en kveld/natt/dag!!! Såå bra det ordnet seg og at du kom frem! Gratulerer som ruger❤️
Ja, det har vært bra med action for å si det slik :p Nå syns jeg det holder for en stund og at alt bare kan gå rolig og etter planen!! Tusen takk ❤️
 
Tusen takk ❤️ Man skulle jo tro (eller hvertfall håpe) at de av oss som har slitt så mye med å bli gravid så burde det gå som en lek med assistert, alle drømmer i oppfyllelse og fine, rolige svangerskap, men med disse dagbokhistoriene her inne viser det det stikk motsatte altså. All dritten vi må gjennom! Alt stress, nederlag og sorger. En ting er sikkert - vi er alle noen skikkelige fighterkvinner og burde absolutt være stolt av det vi klarer å stå i! ❤️
Får bare håpe det går bra denne gangen ❤️

Nå venter jeg på flyet hjem, men det er blitt utsatt i minst 1 time :p
Jeg kunne ikke vært mer enig alså!!! God tur hjem,håper du slipper mer forsinkelser :Heartred
 
Jøss!! :wideyed: Bra det endte godt! Nå skal det ruges helt til det kjedsommelige :D❤️
 
Hjelpes for en dag!! Men for en fin blastocyst og gratulerer som ruger ❤️ ❤️ ❤️
 
Back
Topp