♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Sender deg en gedigen klem [emoji3590] Så vondt å høre at det gikk den veien :( Nå synes jeg det har vært altfor mange som har mistet i det siste. Håper du blir fort gravid igjen og at det varer hele veien ut [emoji3590]
 
❤️❤️❤️
 
Klem. Helt totalt urettferdig

Helt komplett feil. Og for en lege! Har du alternativer som det er mulig å bytte til i geografisk grei avstand? For den legen der vil du ikke ha videre
 
Klem. Helt totalt urettferdig

Helt komplett feil. Og for en lege! Har du alternativer som det er mulig å bytte til i geografisk grei avstand? For den legen der vil du ikke ha videre
Tusen takk ❤
Skal definitivt bytte lege, om det så innebærer lengre reisevei. Det mennesket der skal jeg ikke til igjen :(
 
Sender deg en gedigen klem [emoji3590] Så vondt å høre at det gikk den veien :( Nå synes jeg det har vært altfor mange som har mistet i det siste. Håper du blir fort gravid igjen og at det varer hele veien ut [emoji3590]
Tusen takk ❤❤
Altfor mange som har mistet nå :( Helt uvirkelig at så mange av oss skulle måtte oppleve denne sorgen :( Men vi SKAL klare det igjen alle sammen og få terminspirene våres ❤
 
Klemmer i fleng til fine deg ❤️❤️
Ånei. :( Så utrolig leit. :( Sender en klem :Heartred
:Heartred:Heartred:sorry: Så innmari leit. Det er så beint ut urettferdig at veien skal være så lang og tøff for noen. :(
Det var leit p høre at det gikk slik ❤️ Varm klem fra en som dessverre vet så alfor godt hvor trist det er :(

Nye sjanser kommer siden, husk det! ❤️
Så leit å lese :( sender gode klemmer i fleng :Heartred
Tusen takk for gode ord og klemmer ❤ Dere er fantastiske ❤
 
MA

Blødd i 1,5 uke, men ikke vært den helt store blødningen og ikke hatt noe særlig med smerter. Siden hcg gikk fra 235 på fredag 16/11 til 134 på mandag 19/11 gikk legen ut i fra at jeg hadde hatt SA og at blødningen ville ta seg opp når jeg sluttet på progesteron. Sluttet med medisiner, men fortsatte bare å småblø. Prater med St.Olavs som ville jeg skulle måle hcg på nytt i går og ta en ultralyd. Det er over 1 uke siden hcg var sunket til 134 så skulle vært tilnærmet 0 nå, men var fortsatt like høy (132). Ultralyd viste at lille spiren fortsatt befinner seg i magen, men der er ikke liv. Skulle vært 7+4 i går. Så det vi trodde var en SA er en MA. Jeg trodde jeg var ferdig nå, hadde gått gjennom det vi var sikker på var en SA og endelig roet seg litt med tårene og fortvilelsen og begynt å tenke fremover, men nå må jeg gjennom dritten igjen. Siden hcg ikke viser tegn til å synke mer hadde gyn lite tro på at kroppen klarer å ordne opp av seg selv så må inn til medisinsk abort på fredag.
 
Last edited:
Ånei. :( Så urettferdig at det ikke er over. :( Sender deg en klem
 
Ånei, så fælt!! Sender deg bøttevis med gode tanker og klemmer. ❤️ Håper den medisinske aborten gjør nytten og at du veldig snart kan begynne å se fremover igjen ❤️❤️
 
Fy faen for et troll av en lege. Hun jeg hadde før var ikke god i hodet, men hun som har tatt over er langt verre. Kom dit, tok hcg å ble så tatt inn til henne. Første hun sier er "se nå å ta av den ungen lua så hun ikke renner vekk" (hadde med vesla som hadde på seg ei tynn ullue siden vi måtte gå et stykke fra bilen, å hadde det heeeeelt fint!) Blir så spurt surt "Hva er problemet?". Forklarer hva det er og får så en enda surere beskjed om at mister man tidlig så gjør man det. Det var ikke standard å komme dit å ta hcg, men nå hadde sekretæren allerede gjort det før hun fikk beskjed. Det var bare tull å skulle ta ny på mandag å se etter stigning. Dette var ikke vanlig prosedyre! Om jeg mistet skikkelig så kom jeg nok til å blø mer og ha smerter i helga (ikke blødd så voldsomt mye hittil og bare småmurring), og hvis ikke det ble mer så fikk man bare anta det var greit frem til ultralyd 27.november... Jeg forklarte at det er jo helt normalt å måle stigning ved blødning og det er jo mange som gjør det (inkludert meg selv forrige svangerskap). Da ble hun bare surere og svarte "Hvem av oss er det som har vært lege i 20 år her?!". Om jeg hadde veldig kraftige blødninger og sterke smerter hele helgen gjennom fikk jeg heller ringe mandag og høre om dem hadde hastetime ledig så kunne hun kaaaanskje vurdere å måle igjen etter å ha hørt om helgen da, men dette var slett ikke vanlig.... Virket som om hun var irritert for at jeg i det hele tatt kom dit og ville ha meg ut døren raskest mulig. Gråt hele veien hjem

Æsj. For en fæl og slem dame. Jeg hadde sendt inn klage på den timen ser altså! Sender deg en god klem ❤️
 
Har vært veldig langt nede og ikke orket å oppdatere noe her inne. Liten oppsummering:

Hadde en liten blødning og mistenkte spontanabort da hcg sank fra en fredag til en mandag, men 7+4 ble det tatt ny prøve og hcg hadde ikke sunket noe på 1 uke. Ble oppdaget MA med et lite foster uten hjerteaktivitet på ultralyd. Fikk 1 tablett mifepristone på en lørdag og ble innlagt mandagen for medisinsk abort med cytotec (hcg hadde da fortsatt ikke sunket noe). Etter over 1 døgn med flere runder cytotec og ingen tegn til at kroppen ville støte ut selv ble det tatt kirurgisk abort.

Må ærlig innrømme at jeg har det ikke noe bra for tiden. Tar det veldig tungt.
Ønsker egentlig å bare komme i gang igjen så raskt som mulig, men må vel ha en "normal syklus" mellom siden det ble kirurgisk abort. Var på kontroll i dag litt over 1 uke etter utskrapingen og alt så normalt ut nå og hcg er nesten helt nede så skal ringe St.Olavs i morgen og forhøre meg om når vi kan starte opp igjen fryseforsøk i styrt syklus.
 
Har vært veldig langt nede og ikke orket å oppdatere noe her inne. Liten oppsummering:

Hadde en liten blødning og mistenkte spontanabort da hcg sank fra en fredag til en mandag, men 7+4 ble det tatt ny prøve og hcg hadde ikke sunket noe på 1 uke. Ble oppdaget MA med et lite foster uten hjerteaktivitet på ultralyd. Fikk 1 tablett mifepristone på en lørdag og ble innlagt mandagen for medisinsk abort med cytotec (hcg hadde da fortsatt ikke sunket noe). Etter over 1 døgn med flere runder cytotec og ingen tegn til at kroppen ville støte ut selv ble det tatt kirurgisk abort.

Må ærlig innrømme at jeg har det ikke noe bra for tiden. Tar det veldig tungt.
Ønsker egentlig å bare komme i gang igjen så raskt som mulig, men må vel ha en "normal syklus" mellom siden det ble kirurgisk abort. Var på kontroll i dag litt over 1 uke etter utskrapingen og alt så normalt ut nå og hcg er nesten helt nede så skal ringe St.Olavs i morgen og forhøre meg om når vi kan starte opp igjen fryseforsøk i styrt syklus.
Klem i fleng :Heartred
 
Det er ikke rart du ikke har det helt bra nå. Det er SÅ tøft å miste, og jeg kan tenke meg det er helt forferdelig når man også må gjennom flere runder før man er ferdig og kan se videre :( Sender deg en god klem og håper du får en plan som gjør at tiden fremover blir litt enklere ❤️ Ta vare på deg selv!
 
Skjønner veldig godt at dette er tøffe tider! Sender deg mange klemmer og håper du finner styrke til å komme tilbake og få en fin hjul. Det hjelper ofte å få en ny plan for neste forsøk, samtidig som det vil komme tunge dager på milepæler man ikke fikk oppleve. Vi har fått litt ekstra utdelt vi som går igjennom IVF, noe som ofte føles urettferdig og sårt. Men! Vi skal klare det alle sammen❤️
 
❤️❤️
 
Back
Topp