♥ Baby nr.2 ønskes ♥

:Heartbigred
 
Det er ikke rart du ikke har det helt bra nå. Det er SÅ tøft å miste, og jeg kan tenke meg det er helt forferdelig når man også må gjennom flere runder før man er ferdig og kan se videre :( Sender deg en god klem og håper du får en plan som gjør at tiden fremover blir litt enklere ❤️ Ta vare på deg selv!

Det har vært grusomt. Håper inderlig at jeg aldri igjen må gjennom dette og kjenner jeg kommer til å gå rundt å være bekymret og redd ved neste graviditet, men gir oss ikke på prøvingen fordi. Tusen takk for gode ord ❤️
 
Skjønner veldig godt at dette er tøffe tider! Sender deg mange klemmer og håper du finner styrke til å komme tilbake og få en fin hjul. Det hjelper ofte å få en ny plan for neste forsøk, samtidig som det vil komme tunge dager på milepæler man ikke fikk oppleve. Vi har fått litt ekstra utdelt vi som går igjennom IVF, noe som ofte føles urettferdig og sårt. Men! Vi skal klare det alle sammen❤️
Tusen takk ❤️ Det har vi.. det er uten tvil en tung vei å gå, men blir så verdt det når det endelig lykkes ❤️
 
Fikk pratet med St.Olavs på fredag. De ville jeg skulle ta en ny hcg i går for å se om den nå var helt nede på 0 før de tok stilling til om vi må ha en ventesyklus eller ikke. Fikk svar i dag at den nå var helt nede og fått pratet med St.Olavs på nytt. Blir nytt fryseforsøk allerede i januar ❤️ Om tr kom nå i jula skulle jeg bare begynne på progynova, og om den ikke var kommet til 3.januar skulle jeg ta primolut for å fremprovosere blødning.
Selv om jeg fortsatt er veldig trist og ikke har det så bra så kjenner jeg at det er godt å ha en plan videre. Skulle jeg bli gravid igjen kommer jeg nok til å være veldig bekymret og redd for at det skal skje igjen, men jeg vil ikke la den redselen stoppe oss fra å bli den komplette familien vi ønsker så sterkt ❤️
 
Så godt med en ny plan oppi alt det triste.

Krysser fingrene for at 2019 er ÅRET!
 
Heier på januar og 2019 ❤️
 
Så bra med en vei videre og en plan! Skjønner godt du er redd for en ny graviditet og å miste, men håper jo dette vil gå hele veien, at 2019 er året!
 
#2 FER - CD 1

Startet virkelig det nye året med blanke ark og er klar for en ny runde. Tr dukket opp i morgest så nå har jeg startet på progynova igjen.
Jula har vært både fin og vanskelig. Jeg slet mye den dagen jeg skulle vært 12 uker, og planen var jo å annonsere graviditeten på julaften.... Det har blitt en god del tårer.
Likevel har jeg kost meg det jeg kan og fokusert på å gi vesla ei fantastisk julefeiring. Jeg vet hvertfall at hun har storkost seg disse siste ukene og det gir meg glede å se det ❤️
Nå er hverdagen her igjen, og selv om jeg er veldig engstelig for å oppleve MA og det marerittet det endte med igjen, så er vi klar for å prøve på nytt og håper inderlig at det nå blir terminspire på oss ❤️
 
#2 FER - CD 14

Da har jeg vært på kontroll. Slimhinnen var på 11,3 mm og alt så fint ut til innsett.
5 minutter senere ringer det en stresset sykepleier fra St.Olavs. Samtalen gikk omtrent slik:
Spl: "Hei! Du må ta cyclogest nå!"
Jeg: "Ja, ok. Starte i kveld da mener du?"
Spl: "Nei nei, du må ta nå i dag"
Jeg: "Ja, jeg forstår det, men kan det vente til jeg kommer hjem da i det minste? Har ikke med meg på jobb"
Spl: "Du skulle helst tatt i morgest så du må hente på apoteket og ta nå. Så tar du morgen og kveld fremover. Ha.."
Jeg: "Hallo? Jeg skal ikke få vite når jeg skal komme da?"
Spl: "Åja, ja selvfølgelig. Kom på fredag kl....."

:p :p

Så nå har jeg vært på apoteket og fått satt cyclogest. Har jo ingen mulighet å legge meg ned i 30 minutter her på jobb som man helst skal med cyclogesten, så får bare knipe igjen musekanalen så godt det lar seg gjøre :p
Innsett blir altså på fredag :)
 
Hurra for insett på fredag. :)
 
Haha ojojoj! Hurra for innsett! Nåååå ❤️❤️❤️
 
Spennende med innsett.

Krysser fingrene. Og beina Det kan jo jeg gjøre ;)
 
Oioioi, så bra at alt så fint ut og at det straks er innsett :D Håper virkelig det klaffer for dere hele veien denne gangen - så kan du og jeg bli terminforumnaboer ❤️
 
Oioioi, så bra at alt så fint ut og at det straks er innsett :D Håper virkelig det klaffer for dere hele veien denne gangen - så kan du og jeg bli terminforumnaboer ❤️
Tusen takk! ❤️ Åååå, gratulerer så utrolig mye ❤️❤️ Det håper jeg virkelig vi blir :) ❤️
 
I dag er innsettsdagen her. Dro hjemmefra klokken 04.40 i morgest. Er nemlig litt av en reiserute det her :p
- Taxi til byen (går ikke buss her jeg bor så tidlig)
- Flybuss derfra til flyplassen
- Fly til Oslo
- Vente på Gardermoen i 2,5 time før det går fly til Trondheim
- Buss til St.Olavs

Mannen fikk ikke vært med denne gangen heller, så det blir en lang dag for meg alene det her.
Merker jeg oppdaterer veldig lite her inne. Prøver liksom å holde alt litt på avstand fordi jeg er så redd for å måtte oppleve MA og utskrapning igjen. Det er altså det verste jeg har opplevd og jeg sliter fortsatt mye med følelsene rundt det. Håper så inderlig at dette blir terminbaby ❤️
 
Back
Topp