♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Masse masse lykke til kjære du! Jeg heier i massevis ❤️❤️❤️❤️
 
Faen faen faen!
Flyet var forsinket, bussen er forsinket og jeg får ikke tak i noen på tlf der...
Har time 13.50 og bussen har ikke kjørt fra Værnes enda. Lurer på å hoppe ut å ta taxi.
Hva skjer om jeg blir for sen da? Får jo ikke tak i dem!
 
Faen faen faen!
Flyet var forsinket, bussen er forsinket og jeg får ikke tak i noen på tlf der...
Har time 13.50 og bussen har ikke kjørt fra Værnes enda. Lurer på å hoppe ut å ta taxi.
Hva skjer om jeg blir for sen da? Får jo ikke tak i dem!

Tipper det går bra. :Heartred Ta taxi om det tar mye tid med buss.
 
Håper du rakk det og at alt ordnet seg!! ❤️
 
Last edited:
0dp5dt

Perfekt liten blasto er satt inn ❤️ Nå håper jeg virkelig den holder seg der helt til termin ❤️

IMG_20190118_173745.jpg
 
Gratulerer med gullembryo i livmoren. :D
 
Hurra ❤️❤️❤️ Gleder meg til å se testene dine fremover!!! Når ryker første? :D
Haha :p Det var det da. Sist var det enklere å vente for jeg hadde ikke tester i hus, men nå har jeg faktisk en del :p Har lyst å holde meg til 12dpo neste fredag, men vi får se om jeg ryker før ❤️
 
Haha :p Det var det da. Sist var det enklere å vente for jeg hadde ikke tester i hus, men nå har jeg faktisk en del :p Har lyst å holde meg til 12dpo neste fredag, men vi får se om jeg ryker før ❤️
Du ryker før, det har jeg bestemt :cool::cool:❤️
 
Fy flate så godt det var å komme hjem og i seng nå! Utrolig glad for å være ruger igjen, men så utslitt av dagen. Dro hjemmefra 04.40 i morgest og kom hjem kl. 23.00. Har ila dagen tatt 1 taxi, 5 busser og 3 fly :p Nå skal jeg få en god natts søvn der mannen har lovt å ta vesla om hun våkner, og resten av helgen skal vi 3 (4❤️) bare slappe av og kose oss sammen ❤️
 
Last edited:
Back
Topp