♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Krysser fingrene for at det er uskyldig. :Heartred
 
TULLER DU MED MEG??? Hva eeer det som skjer????? Fader altså, klem til deg!!! Det SKAL gå bra!!! ❤️❤️❤️❤️
Kunne ønske jeg tullet :( Skal det være mulig altså??! Vi skulle jo ha julibabyer sammen! Legetime 11.30 for å måle hcg å ny på mandag så må bare gå hele helgen uten å vite
 
Kunne ønske jeg tullet :( Skal det være mulig altså??! Vi skulle jo ha julibabyer sammen! Legetime 11.30 for å måle hcg å ny på mandag så må bare gå hele helgen uten å vite
Vi skulle jo det :( Har du blødd noe mer? Unner absolutt ingen denne usikkerheten, det er heelt grusomt! God klem til deg ❤️
 
Vi skulle jo det :( Har du blødd noe mer? Unner absolutt ingen denne usikkerheten, det er heelt grusomt! God klem til deg ❤️
Blør enda, men det er ikke mye. Hver gang jeg tørker meg, men renner ikke skikkelig som ved tr... Du da?
 
Fy faen for et troll av en lege. Hun jeg hadde før var ikke god i hodet, men hun som har tatt over er langt verre. Kom dit, tok hcg å ble så tatt inn til henne. Første hun sier er "se nå å ta av den ungen lua så hun ikke renner vekk" (hadde med vesla som hadde på seg ei tynn ullue siden vi måtte gå et stykke fra bilen, å hadde det heeeeelt fint!) Blir så spurt surt "Hva er problemet?". Forklarer hva det er og får så en enda surere beskjed om at mister man tidlig så gjør man det. Det var ikke standard å komme dit å ta hcg, men nå hadde sekretæren allerede gjort det før hun fikk beskjed. Det var bare tull å skulle ta ny på mandag å se etter stigning. Dette var ikke vanlig prosedyre! Om jeg mistet skikkelig så kom jeg nok til å blø mer og ha smerter i helga (ikke blødd så voldsomt mye hittil og bare småmurring), og hvis ikke det ble mer så fikk man bare anta det var greit frem til ultralyd 27.november... Jeg forklarte at det er jo helt normalt å måle stigning ved blødning og det er jo mange som gjør det (inkludert meg selv forrige svangerskap). Da ble hun bare surere og svarte "Hvem av oss er det som har vært lege i 20 år her?!". Om jeg hadde veldig kraftige blødninger og sterke smerter hele helgen gjennom fikk jeg heller ringe mandag og høre om dem hadde hastetime ledig så kunne hun kaaaanskje vurdere å måle igjen etter å ha hørt om helgen da, men dette var slett ikke vanlig.... Virket som om hun var irritert for at jeg i det hele tatt kom dit og ville ha meg ut døren raskest mulig. Gråt hele veien hjem
 
Åh fy for en lege!!! :eek: Bytt på nettet med en gang, da kan du gå til ny lege fra 1. desember allerede.

Håper du får lov å ta ny prøve på mandag likevel. Og at alt er bare bra. :Heartred
 
Blør enda, men det er ikke mye. Hver gang jeg tørker meg, men renner ikke skikkelig som ved tr... Du da?
Huff :( Nei jeg har ikke blødd siden mandag, men håpet er ute med så lav hcg, skal ta ny på mandag så får vi håpe det har sunket til da..

Herrefreeeed for en lege!!!! Håper du får ta mandag likevel??? Hun kan gå å ta seg en bolle!!
 
What?!?! For ei kjerring!! Det der er IKKE greit altså!! Hun aner ikke hvilken sårbar situasjon man er i når man er gravid. Det er ikke "bare bare", og i alle fall ikke de som må gjennom IVF. Det er liksom ikke bare å evt blø ut, og så hoppe på mannen og bli gravid igjen. Fyyy f***, bytt lege!! Og du MÅ få lov å ta ny bp på mandag!! Stor klem til deg [emoji3590][emoji3590][emoji3590] Håper det er helt uskyldig!
 
Nei, fysj en en ekkel lege! Det går ikke ann! Noen skulle bare ikke hatt lov til å jobbe med mennesker, det skulle da vært mulig å ha en liten smule empati...
Værsåsnill å bytt lege :Heartred
Jeg krysser fingrene for at dette går bra, og du SKAL ha en ny blodprøve på mandag:Heartred
 
Fy f... for en oppførsel på den legen Noen skulle absolutt ikke jobbet med mennesker. At det går an. Sier også bytt lege!! Stor klem til deg❤️❤️
 
Uff, for en ugrei måte å bli møtt hos legen :(
Håper du får byttet og at du legger inn vurdering av henne på legelisten.

Håper blødningen er uskyldig ❤️
 
Da var det vel ikke tvil lengre... Så skjedde det som man vet kan skje, men aldri er helt forberedt på... jeg mistet min lille spire. I dag skulle jeg være 6+3, men hcg nivået har dalt fra 235 på fredag (som i utgangspunktet var altfor lavt for å være 6+0) til bare 134 i dag, og legen regner dermed med at det er SA. Jeg har blødd siden fredag og det har ikke vært så veldig stor blødning eller smerter, men fått beskjed om at det tar seg nok veldig opp nå som jeg slutter på progesteron. Skulle beholde ultralydtimen neste tirsdag for å se at jeg har fått ut alt... Er bare så uendelig trist over å miste lille prøverørsskatten min og synes faen meg at det holder med motgang nå!! Kjenner jeg er veldig langt nede nå
 
Last edited:
Da var det ikke tvil lengre... Så skjedde det som man vet kan skje, men aldri er helt forberedt på... jeg mistet min lille spire. I dag skulle jeg være 6+3, men hcg nivået har dalt fra 235 på fredag (som i utgangspunktet var altfor lavt for å være 6+0) til bare 134 i dag, og fått bekreftet SA. Jeg har blødd siden fredag, men det har ikke vært så veldig stor blødning eller smerter, men fått beskjed om at det tar seg nok veldig opp nå som jeg slutter på progesteron. Skulle beholde ultralydtimen neste tirsdag for å se at jeg har fått ut alt... Er bare så uendelig trist over å miste lille prøverørsskatten min og synes faen meg at det holder med motgang nå!! Kjenner jeg er veldig langt nede nå
Klemmer i fleng til fine deg ❤️❤️
 
Ånei. :( Så utrolig leit. :( Sender en klem :Heartred
 
:Heartred:Heartred:sorry: Så innmari leit. Det er så beint ut urettferdig at veien skal være så lang og tøff for noen. :(
 
Det var leit p høre at det gikk slik ❤️ Varm klem fra en som dessverre vet så alfor godt hvor trist det er :(

Nye sjanser kommer siden, husk det! ❤️
 
Back
Topp