Jeg fant tråden om hvordan bytte nick. Dyttet den opp så den ligger nesten på toppenJeg finner ikke ut av det jeg asså:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant tråden om hvordan bytte nick. Dyttet den opp så den ligger nesten på toppenJeg finner ikke ut av det jeg asså:/
Jeg fant tråden om hvordan bytte nick. Dyttet den opp så den ligger nesten på toppen
Gynekologen flyttet meg fra 4. Til. 14. Så sjansen for å få på 17. Mai er stor for meg å haha. Vil ikke det! Stakars barn som kommer til å tro at Norge feirer han/hun de første åreneJeg har bursdag 26 mai, og jef har alltid burdag på en eksamen eller tentamen.. Haha, og jeg risikerer å føde på 17 mai.. Mai er ikke greit altså xD hahaha
Er det jeg også tenker.. Hehe.. håper jeg får før <3Gynekologen flyttet meg fra 4. Til. 14. Så sjansen for å få på 17. Mai er stor for meg å haha. Vil ikke det! Stakars barn som kommer til å tro at Norge feirer han/hun de første årene
Så leit Strikkemaskinen ønsker deg lykke til videre og håper neste spire klorer seg fast ♡Du kan dessverre stryke meg også fra lista her. Håper å komme på en ny terminliste om ikke alt for lenge!