♡Terminliste mai 2015♡

Har termin 17 mai:)
Hei :) hadde vært fint om du kunne byttet nick, så vi kan klare å kjenne deg igjen her inne :) si ifra når du har ordnet det, så skal jeg oppdatere listen :)
 
Utifra mine beregninger er termin15. Men igår ble den satt til 19. Istede :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Utifra mine beregninger er termin15. Men igår ble den satt til 19. Istede :)
om du er 13+1 i dag synes jeg du har fått altfor sen termin! jeg er 13+2 og først fikk jeg termin 17 etter mens men skjøvet frem til 14 etter egen termin og ul. derfor tror din termin er mest riktig:)og du har jo vært på ul og blitt satt til 13?!
 
om du er 13+1 i dag synes jeg du har fått altfor sen termin! jeg er 13+2 og først fikk jeg termin 17 etter mens men skjøvet frem til 14 etter egen termin og ul. derfor tror din termin er mest riktig:)og du har jo vært på ul og blitt satt til 13?!
Helt enig, men her regner de termin litt annerledes, altså ul termin + to uker overtid. Altså jeg kan ikke passere 19. Uten å bli satt i gang;)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Helt enig, men her regner de termin litt annerledes, altså ul termin + to uker overtid. Altså jeg kan ikke passere 19. Uten å bli satt i gang;)
oki.tror ikke de gjør det slik her,kan godt hende jeg må gå ca 2 uker etter den 14:( håper bare den kommer før 17 mai eller etter 17:)
 
oki.tror ikke de gjør det slik her,kan godt hende jeg må gå ca 2 uker etter den 14:( håper bare den kommer før 17 mai eller etter 17:)
I Norge gir de kun ul termin og passerer man det, må man vente til 2+ uker er gått før man blir satt i gang. Vi får håpe ingen av oss går på overtid.. Satser på før :) og ja, helst ikke 17.:p
 
Back
Topp