Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sorry, så at jeg akkurat var lagt innBlir denne ofte oppdatert?
Oppdaterer så ofte jeg kan ca hver dagSorry, så at jeg akkurat var lagt inn
Vet ikke om noen annen terminliste som oppdateres så fort som denne jeg!! Flinke dollymama !!Oppdaterer så ofte jeg kan ca hver dag
Tusen Takk for detVet ikke om noen annen terminliste som oppdateres så fort som denne jeg!! Flinke dollymama !!
Da har jeg bursdag! En kjempe fin dag å ha bursdag på <326 mai
Da har jeg bursdag! En kjempe fin dag å ha bursdag på <3
Hei hadde vært fint om du kunne byttet nick, så vi kan klare å kjenne deg igjen her inne si ifra når du har ordnet det, så skal jeg oppdatere listenHar termin 17 mai
om du er 13+1 i dag synes jeg du har fått altfor sen termin! jeg er 13+2 og først fikk jeg termin 17 etter mens men skjøvet frem til 14 etter egen termin og ul. derfor tror din termin er mest riktigog du har jo vært på ul og blitt satt til 13?!Utifra mine beregninger er termin15. Men igår ble den satt til 19. Istede
Helt enig, men her regner de termin litt annerledes, altså ul termin + to uker overtid. Altså jeg kan ikke passere 19. Uten å bli satt i gangom du er 13+1 i dag synes jeg du har fått altfor sen termin! jeg er 13+2 og først fikk jeg termin 17 etter mens men skjøvet frem til 14 etter egen termin og ul. derfor tror din termin er mest riktigog du har jo vært på ul og blitt satt til 13?!
oki.tror ikke de gjør det slik her,kan godt hende jeg må gå ca 2 uker etter den 14 håper bare den kommer før 17 mai eller etter 17Helt enig, men her regner de termin litt annerledes, altså ul termin + to uker overtid. Altså jeg kan ikke passere 19. Uten å bli satt i gang
I Norge gir de kun ul termin og passerer man det, må man vente til 2+ uker er gått før man blir satt i gang. Vi får håpe ingen av oss går på overtid.. Satser på før og ja, helst ikke 17.oki.tror ikke de gjør det slik her,kan godt hende jeg må gå ca 2 uker etter den 14 håper bare den kommer før 17 mai eller etter 17