♡Terminliste mai 2015♡

Jeg har bursdag 26 mai, og jef har alltid burdag på en eksamen eller tentamen.. Haha, og jeg risikerer å føde på 17 mai.. Mai er ikke greit altså xD hahaha

Skal ikke være lett! Hører jo historier de som har eksamen dagen før de føder, eller etter for så vidt :O

Skal ikke være lett! Hører jo historier de som har eksamen dagen før de føder, eller etter for så vidt :O

ja jeg risikerer jo det xD mai, er årets fineste måned, men også den travleste ^^

Jeg kan fjernes fra lista. Påvist MA torsdag og cytotek i går. Håper spiren sitter fort igjen og blir der

Jeg kan også fjernes fra lista...påvist ma/begynnende sa i går...tok cytotec for å hjelpe til!! Veldig trist, men håper på at spiren sitter på tredje forsøk!!

Kan gjerne flytte meg fra 23. til 27.mai. Ble satt 4 dager tilbake på UL i dag. (Men det bryr jeg meg ingenting om - for hjertet slår! :))
Ja, vrien som jeg er vil jeg gjerne flytte tilbake til 23.mai! :p leste den tråden om at menstermin overstyrer tidlig UL, så da må jeg jo høre på det! "Vanskelig for å bestemme seg = gravid se" :p

Hvordan gjør jeg det? Satt faktisk akkurat og prøvde å finne ut av det;)
Du må logge inn via pc eller nettleseren på tlf din. Ikke appen. Og når du er inne på profilen din. Så kan du bytte nick :) mener en av moddene har laget en oppskrift på det. Men er ikke sikker på hvor den er nå :)

Back
Topp