Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Gratulerer og lykke til
Tusen takk, og takk for lykkeønskninger, jeg er litt nervøs og spent nå. <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer og lykke til
Så gøy at du havnet her hos oss dette har du fortjent! Nå krysser jeg alt jeg har for deg! :-* <3 heier masse på spira di, som skal grave seg godt ned i livmoren og klore seg fast i 8 mnd til
Lykke til fremover. Har trua på at nå vil det gå bra
Gratulerer og krysser fingrene for alle julimammaene!
Først og fremst; gratulerer! Du har vært gjennom litt av en prossess må jeg si. Så tøff du har vært! Du fortjener virkelig at den lille klamrer seg fast i 9 mnd!
Gullskatt juli12
Det håper inderlig jeg og! Og enda godt det finnes medikamenter som kan hjelpe folk på vei mot å bli foreldre når man trenger litt hjelp...Tusen takk for at du håper med meg! <3 Man blir tøff når man må, jeg tror ikke jeg hadde trodd på det om du hadde fortalt meg dette i mai 2013. Det går heldigvis bra for de fleste til slutt, så jeg håper virkelig det er min tur nå.
Det håper inderlig jeg og! Og enda godt det finnes medikamenter som kan hjelpe folk på vei mot å bli foreldre når man trenger litt hjelp...
Gullskatt juli12
Tusen takk! ♥♥♥ Jeg håper virkelig at jeg flytter inn her permanent om 2 uker og 6 dager!
Det håper jeg også
Så hyggelig! <3
Vi må støtte hverandre
Absolutt, det er jo det som er så bra med et godt miljø her på BV forumet. Masse god omsorg og støtte!
Så herlig å se at du har kommet inn hot! Nå ble jeg virkelig glad! Håper virkelig at du får gå helt til termin denne gangen! skal krysse det som krysses kan for deg
Så fint! Du er en god støtte for mange her så vi er jo mange som har fulgt med på deg lykke til så mye <3
Så godt å se deg på terminforum igjen! De er heldige de som skal få dele forum med deg! Og denne gangen skal du bli værende! ♡