♡ Sniker meg inn hit ♡

Så gøy at du havnet her hos oss :) dette har du fortjent! Nå krysser jeg alt jeg har for deg! :-* <3 heier masse på spira di, som skal grave seg godt ned i livmoren og klore seg fast i 8 mnd til :D

Tusen takk for at du heier for meg! <3 Jeg håper virkelig at jeg skal bli hos dere nå. :) Vil veldig gjerne være med hele veien denne gangen her. :D
 
Først og fremst; gratulerer! Du har vært gjennom litt av en prossess må jeg si. Så tøff du har vært! Du fortjener virkelig at den lille klamrer seg fast i 9 mnd!


Gullskatt juli12:)
 
Gratulerer og krysser fingrene for alle julimammaene!

Tusen takk, og helt enig! <3 Jeg håper ikke vi mister noen jeg, det er så vondt å miste. <3
 
Først og fremst; gratulerer! Du har vært gjennom litt av en prossess må jeg si. Så tøff du har vært! Du fortjener virkelig at den lille klamrer seg fast i 9 mnd!


Gullskatt juli12:)

Tusen takk for at du håper med meg! <3 Man blir tøff når man må, jeg tror ikke jeg hadde trodd på det om du hadde fortalt meg dette i mai 2013. Det går heldigvis bra for de fleste til slutt, så jeg håper virkelig det er min tur nå. :)
 
Tusen takk for at du håper med meg! <3 Man blir tøff når man må, jeg tror ikke jeg hadde trodd på det om du hadde fortalt meg dette i mai 2013. Det går heldigvis bra for de fleste til slutt, så jeg håper virkelig det er min tur nå. :)
Det håper inderlig jeg og! Og enda godt det finnes medikamenter som kan hjelpe folk på vei mot å bli foreldre når man trenger litt hjelp...


Gullskatt juli12:)
 
Det håper inderlig jeg og! Og enda godt det finnes medikamenter som kan hjelpe folk på vei mot å bli foreldre når man trenger litt hjelp...


Gullskatt juli12:)

Ja, jeg håper disse hormonene gir meg god hjelp nå. <3 Og operasjonen hvor de tok bort en del av endometriosen. Krysser fingrene for at det var det som skulle til for at livmoren nå er en perfekt bolig for min lille spire. :D
 
Så herlig å se at du har kommet inn hot! Nå ble jeg virkelig glad! Håper virkelig at du får gå helt til termin denne gangen! ❤️ skal krysse det som krysses kan for deg :)
 
Så fint! Du er en god støtte for mange her så vi er jo mange som har fulgt med på deg :) lykke til så mye <3
 
Så godt å se deg på terminforum igjen! De er heldige de som skal få dele forum med deg! :D Og denne gangen skal du bli værende! ♡ :)
 
Så herlig å se at du har kommet inn hot! Nå ble jeg virkelig glad! Håper virkelig at du får gå helt til termin denne gangen! ❤️ skal krysse det som krysses kan for deg :)

Tusen takk for så hyggelig hilsen og at du håper for meg! <3 Jeg er veldig glad for å endelig være på vei ut av FS. :)
 
Så fint! Du er en god støtte for mange her så vi er jo mange som har fulgt med på deg :) lykke til så mye <3

Jeg er heldig som har en stor og flott heiagjeng! Jeg håper lille spiren hører alle de gode ordene, og bestemmer seg for at det er lurt å bli værende i magen frem til juli. <3 Tusen takk! :)
 
Så godt å se deg på terminforum igjen! De er heldige de som skal få dele forum med deg! :D Og denne gangen skal du bli værende! ♡ :)

Du er god Fimle! <3 Jeg håper virkelig at jeg skal bli værende her hele veien nå. :) Tusen takk for hyggelig hilsen og oppmuntrende ord! <3
 
Back
Topp