Gratulerer og lykke til![]()
Tusen takk, og takk for lykkeønskninger, jeg er litt nervøs og spent nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer og lykke til![]()
Så gøy at du havnet her hos ossdette har du fortjent! Nå krysser jeg alt jeg har for deg! :-* <3 heier masse på spira di, som skal grave seg godt ned i livmoren og klore seg fast i 8 mnd til
![]()
Lykke til fremover. Har trua på at nå vil det gå bra![]()
Gratulerer og krysser fingrene for alle julimammaene!
Først og fremst; gratulerer! Du har vært gjennom litt av en prossess må jeg si. Så tøff du har vært! Du fortjener virkelig at den lille klamrer seg fast i 9 mnd!
Gullskatt juli12![]()
Det håper inderlig jeg og! Og enda godt det finnes medikamenter som kan hjelpe folk på vei mot å bli foreldre når man trenger litt hjelp...Tusen takk for at du håper med meg! <3 Man blir tøff når man må, jeg tror ikke jeg hadde trodd på det om du hadde fortalt meg dette i mai 2013. Det går heldigvis bra for de fleste til slutt, så jeg håper virkelig det er min tur nå.![]()
Det håper inderlig jeg og! Og enda godt det finnes medikamenter som kan hjelpe folk på vei mot å bli foreldre når man trenger litt hjelp...
Gullskatt juli12![]()
Tusen takk! ♥♥♥ Jeg håper virkelig at jeg flytter inn her permanent om 2 uker og 6 dager!![]()
Vi må støtte hverandre![]()
Absolutt, det er jo det som er så bra med et godt miljø her på BV forumet. Masse god omsorg og støtte!![]()
Så herlig å se at du har kommet inn hot! Nå ble jeg virkelig glad! Håper virkelig at du får gå helt til termin denne gangen!skal krysse det som krysses kan for deg
![]()
Så fint! Du er en god støtte for mange her så vi er jo mange som har fulgt med på deglykke til så mye <3
Så godt å se deg på terminforum igjen! De er heldige de som skal få dele forum med deg!Og denne gangen skal du bli værende! ♡
![]()