♡ Sniker meg inn hit ♡

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
EDIT: Da ser det ut som jeg er i ferd med å miste enda en gang. :( :( :( Ønsker alle julimammaer lykke til. <3




Dette er testen min fra i går;
1415888295125.jpg

Jeg er 4+0, termin 26. juli. ♥

Jeg skal ha tidlige UL kontroller gjennom 1. trimester, pga. habituell abort. Første UL er 6+6, 3. desember. ♡ Om alt er bra da skal jeg tørre å flytte hit, men enn så lenge sniker jeg litt og fortsetter nok å være mest på "Før svangerskapet". :)
EDIT: Nei, det var så hyggelig her, så jeg flytter rett inn. Så håper jeg bare virkelig at jeg slipper å flytte ut. <3

1415888415226.jpg

Kort om min prøvehistorie også kanskje:
Prøvd siden juni 2013. Ble gravid 3 ganger de første 5 pp'ene, men det endte i tidlig spontanabort alle tre gangene (kjemisk graviditet). Fikk progesteron av lege for å ta etter eggløsning videre. Ble på nytt gravid i pp 6, med progesteron, termin i slutten av august 2014, og beholdt frem til 12+6 i februar. Da ble det oppdaget MA hvor embryo var 8+4, og jeg måtte gjennom medisinsk abort. Dette var pp 15 totalt, men pp 9 etter aborten. Jeg har vært utredet for habituell abort, og har heterozygot faktor leiden V mutasjon, men det er ganske vanlig. Jeg ble operert for endometriose i august. Dette var pp 3 etter operasjon. Jeg begynte med Letrozol for å "booste" EL og dette var pp 2 med Letrozol. Jeg har brukt 3 stk Lutinus per dag etter eggløsning, reseptbelagt progesteronmedisin, jeg får det på pga habituell abort. Det skal jeg ta frem til uke 10, og så trappe ned til uke 12.
 
Last edited:
Velkommen hit til oss når du føler deg klar for det!! :) håper alt går bra, både med deg og den lille!
 
Velkommen hit til oss når du føler deg klar for det!! :) håper alt går bra, både med deg og den lille!

Tusen takk! :) Jeg håper jeg kan flytte inn hit, og bli her sammen med dere. ♥
 
Nå skal du bli i terminforum tiø slutten syns jeg :)
Krysser alt for deg og lille spire♡
 
Nå skal du bli i terminforum tiø slutten syns jeg :)
Krysser alt for deg og lille spire♡

Tusen takk! :) Jeg håper virkelig jeg fortsetter å høre til her nå. <3 <3 <3
 
Jeg bruker også lutinus tre ganger om dagen, skal gjøre det ut uke 10. Er prøverørsbarn her da :) Har selv endometriose og blitt operert for det... :(
 
Jeg bruker også lutinus tre ganger om dagen, skal gjøre det ut uke 10. Er prøverørsbarn her da :) Har selv endometriose og blitt operert for det... :(

Oj, så spennende at det er flere med litt samme utfordringer. Så hyggelig at du har blitt gravid med prøverør! <3 Gratulerer!

Har du hatt endosmerter etter operasjon? Og har du det eventuelt også nå som du er gravid? Jeg har en del endosmerter hele tiden, også nå, så jeg er litt bekymret for dem. Endometriosen min har blitt mye verre etter MA'en i februar, og de tok visst ikke bort alt på operasjonen min. :(

Å gratulerer og lykke til :D Krysser fingrene for at spiren holder seg til sommeren ;)

Tusen takk! :D Håper det for deg og! <3
 
Så gøy at du havnet her hos oss :) dette har du fortjent! Nå krysser jeg alt jeg har for deg! :-* <3 heier masse på spira di, som skal grave seg godt ned i livmoren og klore seg fast i 8 mnd til :D
 
Gratulerer og krysser fingrene for alle julimammaene!
 
Back
Topp