Rugerpåape2
Elsker forumet
Flinke dere! [emoji16]Ja jeg og spyro har tatt godt over 1000 bare vi to [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke dere! [emoji16]Ja jeg og spyro har tatt godt over 1000 bare vi to [emoji13]
Gjorde jeg og tidligere i dag, men prøvde bidra litt.. [emoji14]Aha Så du er såpass langt bak ja, svarte bare quoter jeg nå og hoppet [emoji54]
Godt jobba. God natt!Godt jobba folks! Hadde håpa jeg skulle orke å starte litt på tirsdag nå, men helt kjørt kjenner jeg... God natt!
Oi. Ble visst stille her mot slutten nå. Bra du svarte i mellom så jeg slapp å spamme [emoji85][emoji85]Alle monner drar [emoji6][emoji6]
Haha klarte ikke helt å legge meg [emoji23] [emoji23]Oi. Ble visst stille her mot slutten nå. Bra du svarte i mellom så jeg slapp å spamme [emoji85][emoji85]
Fort gjort det [emoji23]Haha klarte ikke helt å legge meg [emoji23] [emoji23]
God natt!God natt damer! Bra jobba i dag, nye muligheter i morgen!
[emoji23] ja, måtte ta meg en seiers is[emoji16][emoji23] så håper virkelig tallene er bra nå, for tok premien til meg selv nå[emoji23][emoji23]Fort gjort det [emoji23]
Sitter oppe enda, og ble sittende å surfe på face...Alle monner drar [emoji6][emoji6]
Fortjener premie uansett![emoji23] ja, måtte ta meg en seiers is[emoji16][emoji23] så håper virkelig tallene er bra nå, for tok premien til meg selv nå[emoji23][emoji23]
Kan være lurt. Lade til i morgen..!Sitter oppe enda, og ble sittende å surfe på face...
Jaja, bør komme meg i seng nå...
Jepp. Ikke minst lade opp til jobb.Kan være lurt. Lade til i morgen..!
God natt!Da sier jeg over og ut og god natt med innlegg nr 600 i dag [emoji16]
Det gikk ikkeSove godt Kengu ! [emoji123][emoji123]
Sov godtNatta[emoji4]
Ah i oslo startet jeg 9.30En time før meg da.
Hvem av dere har rett149 innlegg over !
Helt sikkert det jaVar de jeg tok på dagen og ettermiddagen det da [emoji6]