Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Flink!518 innlegg på meg i dag [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink!518 innlegg på meg i dag [emoji16]
Jeg ligger 22 min bak, stod 73 innlegg her i stad.. Så håper vi greide det..Hvordan ligger dere Ann?
Regner med det gikk?Stemmer det med 73 innlegg igjen?? La.oss si 100??
Hva sa 00.04stat?Ja ! Men tar ny stat ved 0004 jeg da![]()
Nei[emoji13]Noe du innbiller deg![]()
Vær blid, eller si i fra hva som trengs liksom!Ja helt sant. Enig med deg !
Da håper vi det holder! [emoji3][emoji3]149 innlegg over !
Så bra [emoji16]Ser ut som vi klarte det med 42 i pluss
Aha Så du er såpass langt bak ja, svarte bare quoter jeg nå og hoppet [emoji54]Jeg ligger 22 min bak, stod 73 innlegg her i stad.. Så håper vi greide det..
Haha, [emoji13]Jeg må rekke å spise, ellers blir det ikke no god stemning her [emoji28] cranky when hungry
Da bør det vel være i boks [emoji16]149 innlegg over !
Ja det gjorde det [emoji16]Gikk så sinnsykt fort de siste minuttene her [emoji28]
Huff, skjønte du ble dårlig. God bedring [emoji8]Takk, håper å bli bedre til I morgen, ihvertfall kommet meg til sengs
Det er sykt [emoji16] jeg må telle etter selv...619 innlegg ble det fra meg frem til 0000 [emoji33] Holy shit haha
God natt [emoji8]Vet dere. Nå sier jeg bare god natt altså ! Sov godt folkens. Godt jobb ! Dere er fantastiske [emoji1][emoji1][emoji123]
Ja vi er det [emoji3]Hehe ja halvparten av oss er godt aktive her inne også [emoji4]
Du får ta over for meg, jeg får ikke skrevet noe på dagen i morgen [emoji13]Fikk hjulpet litt idag og skal hjelpe til mer imorgen håper jeg [emoji4]
Det er jo ikke bra i det hele tatt.. samboeren er eldste sønnen hennes, født i 90.. De to andre i 92 og 00.. jeg syns selvfølgelig at "klarer ikke" ikke er god nok grunn. Mannen hennes bare "vanskelig å slutte når man har røyka i nesten 30 år da" men hun var 17 da hun fikk første sønnen og da hadde hun vel ikke røyka i 30 år akkurat. Jeg hadde snust i 8 år da jeg ble gravid - slutta det sekundet jeg mistenkte at jeg var det. Nå skal hun slutte før hun blir farmor, da.