♡ Skravletråd JUNI ♡

Jaja tidlig ute for ligger ihvertfall i senga (feil vei for å tørket føttene litt, men er ihvertfall i senga!)

Føler jeg skulle hjulpet dere mer da, og det var planen også, bare vanskelig med planer her

Ja helt sant. Enig med deg !
Vær blid, eller si i fra hva som trengs liksom!
Ikke bare furte for seg selv og forvente at jeg vet hva jeg skal gjøre eller si.

Det er jo ikke bra i det hele tatt.. samboeren er eldste sønnen hennes, født i 90.. De to andre i 92 og 00.. jeg syns selvfølgelig at "klarer ikke" ikke er god nok grunn. Mannen hennes bare "vanskelig å slutte når man har røyka i nesten 30 år da" men hun var 17 da hun fikk første sønnen og da hadde hun vel ikke røyka i 30 år akkurat. Jeg hadde snust i 8 år da jeg ble gravid - slutta det sekundet jeg mistenkte at jeg var det. Nå skal hun slutte før hun blir farmor, da.

Da vet man bedre gitt.. Tror det går mye på viljen.. Spesielt når du er 17. Da har du vel nettopp BEGYNT å røyke..? :S
Jaja. Lite å gjøre med det nå da.
Svigermor selv klarte slutte med motivasjon. Og nå skal hun slutte igjen pga lille T. Hun bestemte selv en deal mellom oss at, hvis hun skulle få ha barnebarn hos seg, måtte hun slutte å røyke [emoji14]

Back
Topp