Ja får håpe hun gir tilbakemelding så vi vet om vi må bruke onsdagen og...Hvis tallene på bakrommet er enig med oss da... Spurt om wilma vil legge ut godkjent eller ikke mandag, så håper hu ser det tidlig i morgen [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja får håpe hun gir tilbakemelding så vi vet om vi må bruke onsdagen og...Hvis tallene på bakrommet er enig med oss da... Spurt om wilma vil legge ut godkjent eller ikke mandag, så håper hu ser det tidlig i morgen [emoji23]
Jeg og T er veldig enige. [emoji14]Jeg og hun i magen er ikke enige i det. [emoji41]
Hurra!42 innlegg over ! Vi klarte det !
Er mer nå [emoji13]Holy crap on a cracker! Bra jobba!
Synes ikke jeg heller [emoji14]Men fb er jo ikke morsom
Ja jeg og spyro har tatt godt over 1000 bare vi to [emoji13]Wow Spyro! Dere er jo noen få som nesten klarer kravet alene [emoji54]
Nei det er veldig bra [emoji16]Ja, spesielt mtp kjedereaksjon. Altså. Skriver jeg et innlegg, så har noen andre noe å svare på.... [emoji14]
Så. Ikke såååå ille nei.
Ikke helt det samme...Å hahahahaha [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja det gikk sier de [emoji16]Regner med det gikk?
/henger over 20 min etter
Godt jobbet. God natt330 innlegg på meg å.nå.natta
Du har da skravlet i dag du og [emoji6]Jaja tidlig ute for ligger ihvertfall i senga (feil vei for å tørket føttene litt, men er ihvertfall i senga!)
Føler jeg skulle hjulpet dere mer da, og det var planen også, bare vanskelig med planer her
Bruker det selv. Og anbefaler andre det. Men.. Ikke alle vil gå over på den.Tapatalk !
Ikke sant..Haha, ja da er der bare å dra å fiske [emoji13]
God natt!Godt jobba folks! Hadde håpa jeg skulle orke å starte litt på tirsdag nå, men helt kjørt kjenner jeg... God natt!
Ja, er litt det.. Og det er kanskje da det berømte mammapolitiet blander seg inn. Liksom... Man kan ikke bruke noe som ikke er 100% perfekt i ti minutter, for da er man en dårlig mor.. :/ Sånt liker jeg ikke..Det er forsåvidt sånne diskusjoner.. der jeg tenker sunn fornuft og sånn er det liksom.. DA er det noen som er uenige. Og da blir jeg helt satt ut, bare [emoji85]
God innsats!!619 innlegg ble det fra meg frem til 0000 [emoji33] Holy shit haha
Jepp.Smelter du sjokolade i melk?
God natt!Vet dere. Nå sier jeg bare god natt altså ! Sov godt folkens. Godt jobb ! Dere er fantastiske [emoji1][emoji1][emoji123]
Alle monner drar [emoji6][emoji6]God natt!
Jeg skal sitte litt til, og sikkert skravle litt fra senga og [emoji6]
Jau. Men ikke mange som gidder....Men hvis flere bare prøver tapatalk, så vil de jo ha de samme funksjonene [emoji6]