>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Sove godt Kengu ! [emoji123][emoji123]330 innlegg på meg å.nå.natta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sove godt Kengu ! [emoji123][emoji123]330 innlegg på meg å.nå.natta
Ja!Mænnfolk!!
Ja det er godt [emoji16]Nam nam
Hahaha føler de hører til sjeldenhetene her inne da [emoji14]Utfordrer deg til å poppe den, ta bilde og legge ut neste gang du kommer over en diskusjon som er som en ulykke - du vet, klarer.ikke.se.bort.
Ja den er fin.Ja det vet jeg, men det øret er det ikke alle som hører på! Liker den facebookposten som sammenligner anti-vaksine med anti-bremser på bilen. Sånn er det faktisk.
Natta[emoji4]330 innlegg på meg å.nå.natta
Noe du innbiller degNja, kjenner det på kroppen [emoji23][emoji13]
Sov godt [emoji16]Natta . Søte drømmer
Haha, ja da er der bare å dra å fiske [emoji13]Kjøre 3 min..? [emoji14]
Hihi, fort gjort [emoji13]Er støl i lillefingeren som holder mobilen oppe..
Spent nå!!Ja ! Dette går bra. Vi klarer dette !
Ja snart [emoji6]Legg deg![]()
Det er forsåvidt sånne diskusjoner.. der jeg tenker sunn fornuft og sånn er det liksom.. DA er det noen som er uenige. Og da blir jeg helt satt ut, bare [emoji85]Ikke sant?! Menmen... Holder meg gjerne litt unna de diskusjonene også, jeg..
Sjal osv ser behagelige ut, men siden jeg ikke tenkte bruke det sååå mye, så ville jeg ha noe relativt billig - men også lettvint å ta på. Synes knyting ser vanskelig ut [emoji14]
Redd for å gjøre feil og miste ungen [emoji23][emoji23]
Men er nok bare vanesak da.
Burde telle opp [emoji13]Jupp. 200 mindre nå [emoji14]
Prøv Facebook.. der dukker det opp en 5-6 stykker i timen..Hahaha føler de hører til sjeldenhetene her inne da [emoji14]
Men du rekker ikke spise den, du skal skrive [emoji23][emoji13]Det er godt med popcorn, da. Tror jeg må kjøpe i morgen.. uansett diskusjon eller ikke [emoji28][emoji28]
En time før meg da.8.45
Jeg må rekke å spise, ellers blir det ikke no god stemning her [emoji28] cranky when hungryMen du rekker ikke spise den, du skal skrive [emoji23][emoji13]
Bra jobbet [emoji16]293 innlegg på meg i dag[emoji54][emoji16] klatra litt på topp100 [emoji16][emoji16]