Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hurra for det! Flink du er!!Dette blir innlegg 500 fra meg idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for det! Flink du er!!Dette blir innlegg 500 fra meg idag![]()
Nåååja. August er ikke overaktivtHaha sikkert bedre med liv ofte på termingruppene også [emoji14]
Det er sikkert bare dumt for du sa det... Er samme her om gubben furter.. "Skal vi dra på brygga og ta en is?" nei, det har jeg ikke tid til.. 5min senere "skal vi dra på brygga en tur eller?Ja, jeg ville også kjedet meg.. Men han sa her om dagen at han ville å fiske.. Så.. Skjønner ikke hvorfor forslaget var så dumt jeg, da.
Jeg hører på.. Stemmene til dem på Criminal minds [emoji14]
Veldig.Ja sjokolade er viktig![]()
TakkerHurra for det! Flink du er!!
Veeeldig [emoji28][emoji28]Haha, hadde vært spennede [emoji13]
Kjedelig da. Syns å huske de terminforumene jeg var i når vi var gravide/babyer var suuuperaktive [emoji7]Nåååja. August er ikke overaktivt
Går unna herMannen ringte for å si god natt og nå ligger jeg et kvarter bak i denne tråden [emoji28]
Haha, skjer ikke før på onsdag tidligst [emoji6]Hahaha det skjer ikke nå hvertfall. Mye søl da i tilfelle [emoji23]
Haha fort gjort !Mannen ringte for å si god natt og nå ligger jeg et kvarter bak i denne tråden [emoji28]
Ja kanskke det. Og bra det da [emoji16]Vet ikke.
Tetmingrupper?
Hehe, sant er alltid godt å komme hjem [emoji4]Ja det er godt å komme seg litt bort. Blir ekstra godt.å komme hjem igjen [emoji6]
Bare joggeskoa som passer på meg nå [emoji28][emoji28][emoji28] plages ikke mye jeg heller, men kommer an på hvor mye jeg anstrenger meg [emoji4]Nei de er kanskje ikke bestevenner nei[emoji23] skal på IKEA på tors jeg, men har ikke mye plager og planlegger joggesko! [emoji23]
Hadde vi ikke blitt enige om at du skulle fyre opp litt da? [emoji56][emoji56]Njæææ regner med de har det klart hvis de er interesserte i å diskutere [emoji28]
Er bare en tråd startet av Lillafrosk ang vaksinasjon på termingruppa [emoji6]Hvilken diskusjon ?
Aldri testet før [emoji13]Det er heller ikke dumt! [emoji23]
Det blir detDet blir roligere her... [emoji33][emoji33]
?? Går den i krøll??Ehh. Hva mener mobilen min?? Termin!!!