>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hahaha det skjer ikke nå hvertfall. Mye søl da i tilfelle [emoji23]Samme her [emoji6]
Jeg skal faktisk lakke negler [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha det skjer ikke nå hvertfall. Mye søl da i tilfelle [emoji23]Samme her [emoji6]
Jeg skal faktisk lakke negler [emoji6]
Hvilken diskusjon ?Haha, får se hva vi trenger av diskusjon i morgen [emoji6][emoji6]
Det er heller ikke dumt! [emoji23]Eller sånn hatt med sugerør [emoji23][emoji23]
Sånne de bruker til øl [emoji13]
Okei klarer detJa det er lov [emoji6]
Mangler 900 ca
Leker er det også noen påJo, men skjønner ikke hvor... Skravletråden er stille synes jeg...
Bror min har det meste av leketøy som omhandler fart eller alkohol. Ikke på likt altsåAldri prøvd sånn jeg [emoji13]
Huh mener?Ehh. Hva mener mobilen min?? Termin!!!
Ja det er godt å komme seg litt bort. Blir ekstra godt.å komme hjem igjen [emoji6]Joda, men å komme seg bort [emoji7][emoji7] bare å sove borte, vekk fra alr som burde gjøres og trekker begge tom for energi.. Hadde vært himmel [emoji7][emoji7] om så å ligge i hotell senga hele turen å se tv [emoji7]
Ja det er mulig [emoji23][emoji23]Men tror du ikke det hadde funka da? [emoji23]
Det var teit da. Du som så ut til å like denHmm dårlig slutt på filmen
I kjelen??Klarte brenne kakaorestene litt [emoji33][emoji33][emoji33]
Jeg også [emoji23]Ja, jeg ville også kjedet meg.. Men han sa her om dagen at han ville å fiske.. Så.. Skjønner ikke hvorfor forslaget var så dumt jeg, da.
Jeg hører på.. Stemmene til dem på Criminal minds [emoji14]
Ja det er du da [emoji16]Kjapp i fingra innimellom [emoji23][emoji23][emoji23]
Hihi, du er tilgitt [emoji8]Konkurransen sin feil. Du skjønner at jeg har bruk for deg da? Vi alle har ! [emoji23][emoji7]
Ja likte den hele tiden og nå er jeg sånn tjaaa for hata slutten heheDet var teit da. Du som så ut til å like den
Oooo, ja der har vi en del [emoji13]Hahaha, uff....! Skumle diskusjoner. Ta babybjørn bæreseler i samme slengen da.
Våger ikke bestille til meg selv på ebay. Gjerne det kan bli en tullegave til noen xer [emoji23][emoji23]Ja det er mulig [emoji23][emoji23]