Haha, får se hva vi trenger av diskusjon i morgen [emoji6][emoji6]Hvem melder seg frivillig til å starte den diskusjonen? Eller den om sånn gåvogn..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, får se hva vi trenger av diskusjon i morgen [emoji6][emoji6]Hvem melder seg frivillig til å starte den diskusjonen? Eller den om sånn gåvogn..
Er lov å drømme vel[emoji7][emoji7][emoji23][emoji23]Haha, nei SÅ fort har vi ikke skravlet [emoji23]
HurraHaha, snart over nå [emoji6]
I morgen igken [emoji6]
Veldig langt. Feste sammen en haug. Slik jeg gjorde som barn da [emoji23]Heheh, du får ha sugerør i glasset så trenfer du ikke stoppe å skrive for å drikke... Jeg glemmer helt å drikke jeg[emoji23][emoji23][emoji23] ennå jeg er tørst[emoji23][emoji16]
Hahaha uff gæli også !Tror ikke kidsa trengte lapp en gang der jeg kommer fra.. "pappa skal ha røyk"
Må sove snsrtAkkurat [emoji14]
Den med en som sitter og spiser popcorn med store øyne eeeller en av typen "I just came here to read the comments" [emoji28]Hahaha det går ja !
Du er gal456 innlegg i dag gitt [emoji23]
Det vet jeg ikke.. Bitte små vekter? [emoji4] [emoji23][emoji23]Hahaha åssen gjør man det?
Bra skravlet8 innlegg til, så bikker jeg 78 000 innlegg på bv [emoji16]
Kan og bli skikkelig kjedelig tråd [emoji14]Lillafrosk har starta vaksineringsdiskusjonstråd på termingruppa vår.. Kan bli spennende.
Ja det er lov [emoji6]Er lov å drømme vel[emoji7][emoji7][emoji23][emoji23]
Var veldig godt brød..Hm. Kanskje det da? [emoji1]
Haha, ja det er det [emoji23]Hurra
På ann igjen
Satser på det ja[emoji106]Satser på det hjelper til å dra opp snittet i morgen [emoji108]
Helt greit for meg, ja. Han tuller om å låne rullestol til meg på IKEA, da.. siden bekkenløsning og IKEA er ikke bestevenner [emoji28]Høres perfekt ut ! Hvertfall ganske herlig [emoji7]
Heheh, du får ha sugerør i glasset så trenfer du ikke stoppe å skrive for å drikke... Jeg glemmer helt å drikke jeg[emoji23][emoji23][emoji23] ennå jeg er tørst[emoji23][emoji16]
Eller sånn hatt med sugerør [emoji23][emoji23]Veldig langt. Feste sammen en haug. Slik jeg gjorde som barn da [emoji23]
Jeg også. Men såååå nærmeMå sove snsrt
Jeg tenkte IKKE blande meg så hardt inn altså, om noen er uenige [emoji28]Hu er modig [emoji23][emoji23]
Hvor mye hsr vi igjen?Jeg også. Men såååå nærme