Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veeeldig kjekt [emoji6]Det hadde det
Jeg spurte ang vaksiner på termingruppen min. [emoji28]Hva sikter du til?
Ja jeg har nok det [emoji13]Da har du jo tatt 5,5 kvoter alt, du.![]()
Ble vel ratt meg mye aktivitet på vaksinasjon tema,, er et modig tema[emoji54]De diskuterer vaksinasjon jo. La oss ta opp gåstol og røyk inne også
Lurt.Mhm får skaffe til i morgen
Blir ikke spa, akkurat. Til nå er plana hans: IKEA å handle skap til badet. Bilforhandler for å se på ny bil. Coop obs og handle inn tørrvarer til barselbobla. Kino og se nyeste Pirates-filmen og burger king i hotellsenga etterpå. [emoji41]Det hørtes helt vidunderlig ut.[emoji7][emoji7][emoji7].. Mannen her har lova det siden november, men så ble han nok øott skremt av at man skal bære forsiktig med masasje når man er gravid... Så da ble det ikke noe spa... Eller noe annet.... [emoji23][emoji23]
Bare litt [emoji23][emoji23]Jeg spurte ang vaksiner på termingruppen min. [emoji28]
Litt sånt.. Skummelt tema å ta opp [emoji14]
Tok seg opp igjen [emoji6]Jeg er ikke stille!
Plutselig våkner man til ja !Ble vel ratt meg mye aktivitet på vaksinasjon tema,, er et modig tema[emoji54]
Ja, kanskje vi må ha flere tråder som provoserer folk til å svare. [emoji23]
Fisketur burde så absolutt holde! Så lenge ingen foreslår at JEG skal dra på fisketur. Hadde kjedet vettet av meg! Hva hører du på?Jeg har nok alenetid om jeg setter meg i en krok med headset...
Og altså. Han KAN vel bare dra å fiske? Blir vel grei alenetid det?? Herreeguud..
Ja det får vi håpe på [emoji6]Satser på det hjelper til å dra opp snittet i morgen [emoji108]
Holy cow ! Fantastisk !8 innlegg til, så bikker jeg 78 000 innlegg på bv [emoji16]
Penisvekter. Bare fest de på fingra? [emoji23][emoji23][emoji23]Skrive mer [emoji23]
Haha, snart over nå [emoji6]Men ooorker ikke. Æsj.
Hahahahaha [emoji23][emoji23][emoji13]He he ingen kommentar
Heheh, du får ha sugerør i glasset så trenfer du ikke stoppe å skrive for å drikke... Jeg glemmer helt å drikke jeg[emoji23][emoji23][emoji23] ennå jeg er tørst[emoji23][emoji16]Haha ja sorry å skuffe deg. Og ja. De går i ett. Foruten når man drikker litt max [emoji14]
Høres perfekt ut ! Hvertfall ganske herlig [emoji7]Blir ikke spa, akkurat. Til nå er plana hans: IKEA å handle skap til badet. Bilforhandler for å se på ny bil. Coop obs og handle inn tørrvarer til barselbobla. Kino og se nyeste Pirates-filmen og burger king i hotellsenga etterpå. [emoji41]
Tror ikke kidsa trengte lapp en gang der jeg kommer fra.. "pappa skal ha røyk"Hahahaha ! Vel. Husker jo jeg og ei venninne to år yngre fikk fra 10 år gå å kjøpe røyk for faren hennes [emoji14] Vi hadde lapp med på butikken. Så andre tider [emoji23]