♡ Skravletråd JUNI ♡

456 innlegg i dag gitt [emoji23]

Det hørtes helt vidunderlig ut.[emoji7][emoji7][emoji7].. Mannen her har lova det siden november, men så ble han nok øott skremt av at man skal bære forsiktig med masasje når man er gravid... Så da ble det ikke noe spa... Eller noe annet.... [emoji23][emoji23]
Blir ikke spa, akkurat. Til nå er plana hans: IKEA å handle skap til badet. Bilforhandler for å se på ny bil. Coop obs og handle inn tørrvarer til barselbobla. Kino og se nyeste Pirates-filmen og burger king i hotellsenga etterpå. [emoji41]

Jeg har nok alenetid om jeg setter meg i en krok med headset...
Og altså. Han KAN vel bare dra å fiske? Blir vel grei alenetid det?? Herreeguud..
Fisketur burde så absolutt holde! Så lenge ingen foreslår at JEG skal dra på fisketur. Hadde kjedet vettet av meg! Hva hører du på?

Blir ikke spa, akkurat. Til nå er plana hans: IKEA å handle skap til badet. Bilforhandler for å se på ny bil. Coop obs og handle inn tørrvarer til barselbobla. Kino og se nyeste Pirates-filmen og burger king i hotellsenga etterpå. [emoji41]
Høres perfekt ut ! Hvertfall ganske herlig [emoji7]

Hahahaha ! Vel. Husker jo jeg og ei venninne to år yngre fikk fra 10 år gå å kjøpe røyk for faren hennes [emoji14] Vi hadde lapp med på butikken. Så andre tider [emoji23]
Tror ikke kidsa trengte lapp en gang der jeg kommer fra.. "pappa skal ha røyk"

Back
Topp