>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Åh ! Hahaha [emoji23][emoji23][emoji23][emoji7][emoji23]Den med en som sitter og spiser popcorn med store øyne eeeller en av typen "I just came here to read the comments" [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh ! Hahaha [emoji23][emoji23][emoji23][emoji7][emoji23]Den med en som sitter og spiser popcorn med store øyne eeeller en av typen "I just came here to read the comments" [emoji28]
Må jo prøve å nå deg igjen [emoji23]Bra skravlet
Sier jo det hele tidenDu er gal
Bare fyre oppunder bittelitt så ryr det inn med innlegg [emoji28]Haha, får se hva vi trenger av diskusjon i morgen [emoji6][emoji6]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Det vet jeg ikke.. Bitte små vekter? [emoji4] [emoji23][emoji23]
Ja, om noen er uenige så. Men det sett at folk svarer og [emoji14]Åhaha, ja det kan det bli innlegg av[emoji6]
Ha ha lykke tilMå jo prøve å nå deg igjen [emoji23]
Ja. Da skal jeg ha kvelden tilbake gitt [emoji23] Og koseprate her inne [emoji23]Haha, ja det er det [emoji23]
Men SÅ er det over [emoji6]
Ja det var andre tider sa dem [emoji28]Hahaha uff gæli også !
Jupp[emoji106] da er han jo alene hvertfall, utdnom alle edderkopper og andre dyr da , men det er ikke mye å gjøre noe med[emoji23][emoji23]Haha, furtebu [emoji23]
Du er flink daSier jo det hele tiden
Veldig.Ja det er litt teit [emoji6]
Kan bli mange som holder kjeft, ja. Eller så er alle enige med oss?!Kan og bli skikkelig kjedelig tråd [emoji14]
Ja det er jo viktig, at det svares.Ja, om noen er uenige så. Men det sett at folk svarer og [emoji14]
Do it. Hadde glatt gjort det. Jeg gikk med krykker når jeg hadde bekkenløsning. Rullestol hørtes veldig greit ut der altsåHelt greit for meg, ja. Han tuller om å låne rullestol til meg på IKEA, da.. siden bekkenløsning og IKEA er ikke bestevenner [emoji28]
Blir så fort tam brus da [emoji23]Har btw lånt bror min sin råååsa slik en [emoji23]Eller sånn hatt med sugerør [emoji23][emoji23]
Sånne de bruker til øl [emoji13]
Haha, dævver [emoji23][emoji23]Penisvekter. Bare fest de på fingra? [emoji23][emoji23][emoji23]
Takk [emoji16]Holy cow ! Fantastisk !
[emoji23][emoji23][emoji23]Jeg tenkte IKKE blande meg så hardt inn altså, om noen er uenige [emoji28]
Sikker på du ikke skal legge ut litt ekstra bensin, og håpe på noen veiver med fyrstikker? Så kanskje tråden kan ta skikkelig fyr [emoji41]Kan nok bli diskusjon ja.. men ikke fra meg [emoji3]