Ja var det jeg også oppdaget...Fra hvor regner dere siden det er forskjellig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var det jeg også oppdaget...Fra hvor regner dere siden det er forskjellig?
Æsj da. Stoppe på nesten runde tall da? 79000? [emoji56][emoji23][emoji23][emoji23]52 innlegg over nå [emoji13]
Æææh [emoji33][emoji33] Vi må klare det!600 til. Pluss margin
Da kan du skravle med oss [emoji6]Hmm dårlig slutt på filmen
Haha, syns jeg ser nok på sånne kjøpe selge grupper på Facebook..Hahaha, uff....! Skumle diskusjoner. Ta babybjørn bæreseler i samme slengen da.
Hehe ja før jeg sovnerDa kan du skravle med oss [emoji6]
Hahaha lurer på åssen litt. Skal man få en erigert penis til å holde den oppe liksom? [emoji23] Opp og ned opp og ned. 5 til !Hahaha næææh men siden det het penisvekt kan de jo prøve
Haha, stemmene [emoji13]Ja, jeg ville også kjedet meg.. Men han sa her om dagen at han ville å fiske.. Så.. Skjønner ikke hvorfor forslaget var så dumt jeg, da.
Jeg hører på.. Stemmene til dem på Criminal minds [emoji14]
Shit happens [emoji23] Tross for jeg starta sent i dag [emoji23][emoji23]Bra det da. Da har du jo tatt 1/12 av hele dagens mål [emoji33]
Om man googler finner man vel artikler om hvorfor vaksiner = autisme også..Florerer jo av artikler på face blant annet om hvorfor vaksine er viktig [emoji6]
Thænk ju [emoji8]Hurra og gratulerer [emoji16][emoji16][emoji322][emoji313]
Synes forslaget om fisketur var fint jeg! Greit å kunne se på TV "alene" mens huset er fullt av folk.Ja, jeg ville også kjedet meg.. Men han sa her om dagen at han ville å fiske.. Så.. Skjønner ikke hvorfor forslaget var så dumt jeg, da.
Jeg hører på.. Stemmene til dem på Criminal minds [emoji14]
Jaja. [emoji14]Ja var det jeg også oppdaget...
Så modig er ikke jegJeg startet kun inne på augustgruppa da. Overmodig er jeg ikke [emoji23]
Om vi starter dem på generelt derimot.. DA snakker vi modig!!
Hadde det jsMhm ja hadde bært bra
Jaa.. Var det. Glad ingen har røkt inne med meg i hus..Det var andre tider det ja..
Tror ikke noen fler har svara.. august i årHvilket terminforum er dette på??
Må det jaÆææh [emoji33][emoji33] Vi må klare det!