Rugerpåape2
Elsker forumet
Kanskje det ja[emoji23][emoji23]Penisvekter. Bare fest de på fingra? [emoji23][emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det ja[emoji23][emoji23]Penisvekter. Bare fest de på fingra? [emoji23][emoji23][emoji23]
Like greit. Mye svare på da hvertfall [emoji14]Jeg hoppet inn her. En halvtime bak
Glad i hodet mitt jeg takk.. Kan jo hende den diskusjonen starter i morra, er ganske seint nå. Nei, klarer ikke diskutere sånt på nett. Når jeg kan se folk i ansiktet og spørre om de er idioter, ja - men ikke til en skjerm [emoji28]Sikker på du ikke skal legge ut litt ekstra bensin, og håpe på noen veiver med fyrstikker? Så kanskje tråden kan ta skikkelig fyr [emoji41]
Jeg startet kun inne på augustgruppa da. Overmodig er jeg ikke [emoji23]Ble vel ratt meg mye aktivitet på vaksinasjon tema,, er et modig tema[emoji54]
Ja, kanskje vi må ha flere tråder som provoserer folk til å svare. [emoji23]
Oi da. Nam!I byen en plass kjøpte jeg en veldig god en.
Kakao med piska krem og raspa sjokolade med små baby marshmallows [emoji7][emoji7] Mmmm Og sjokoladesugerør [emoji7]
Gjør nok det ! Krysser !Ja får se om jeg får pønsket ut en til i morgen [emoji23] sette den i gang litt tidlig på dagen [emoji6][emoji6] men satser på den med vaksine drar mye innlegg i i morra og[emoji16]
Oki dokeSkal sjekke om 6 min
Skal over 500 jeg gitt. Om den ikke er det allerede [emoji23]7,5 kvoter.... [emoji14]
Ja, det har vi alle lært åå mot i brøstet vel[emoji23][emoji6][emoji16]Veldig langt. Feste sammen en haug. Slik jeg gjorde som barn da [emoji23]
Ja, om vi regner på at alle på topp 100 skulle tatt 60 innlegg hver, som si kvote [emoji14]Ja jeg har nok det [emoji13]
Veldig nam [emoji7]Oi da. Nam!
Woh! Gratulerer med det!8 innlegg til, så bikker jeg 78 000 innlegg på bv [emoji16]
Jaaaa ! [emoji23][emoji23]Ja, det har vi alle lært åå mot i brøstet vel[emoji23][emoji6][emoji16]
Hvilket terminforum er dette på??Bare fyre oppunder bittelitt så ryr det inn med innlegg [emoji28]
Uff da711 igjen dere, pluss noe å gå på
Det gjør det!!Hei hu hvor det går !
Hihi, det er nok ikke mulig [emoji6]Ha ha lykke til![]()
Detr er enige ja600 til. Pluss margin