Det var andre tider det ja..Omg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var andre tider det ja..Omg..
Tja. Bare på termingruppa da. Tør ikke spørre på generelt eller noe [emoji23]Bare litt [emoji23][emoji23]
Og nå 600!Snart under 1000 !
Det er bra.Tok seg opp igjen [emoji6]
Samme her [emoji6]Ja. Da skal jeg ha kvelden tilbake gitt [emoji23] Og koseprate her inne [emoji23]
[emoji16][emoji16]Ja det er lov [emoji6]
Mangler 900 ca
Han kan jo skravle litt med den [emoji23]Jupp[emoji106] da er han jo alene hvertfall, utdnom alle edderkopper og andre dyr da , men det er ikke mye å gjøre noe med[emoji23][emoji23]
Fra hvor regner dere siden det er forskjellig?711 igjen dere, pluss noe å gå på
600 til. Pluss margin
Ja kanskke de er det [emoji6]Kan bli mange som holder kjeft, ja. Eller så er alle enige med oss?!
Hehe [emoji28]Haha ja. Ikke rart vi gjorde mye mer rølp egentlig [emoji23]
Aldri prøvd sånn jeg [emoji13]Blir så fort tam brus da [emoji23]Har btw lånt bror min sin råååsa slik en [emoji23]
Haha sikkert bedre med liv ofte på termingruppene også [emoji14]Tja. Bare på termingruppa da. Tør ikke spørre på generelt eller noe [emoji23]
Ja sjokolade er viktigLurt.
Heldigvis !Og nå 600!
Haha, hadde vært spennede [emoji13]Sikker på du ikke skal legge ut litt ekstra bensin, og håpe på noen veiver med fyrstikker? Så kanskje tråden kan ta skikkelig fyr [emoji41]
Nei de er kanskje ikke bestevenner nei[emoji23] skal på IKEA på tors jeg, men har ikke mye plager og planlegger joggesko! [emoji23]Helt greit for meg, ja. Han tuller om å låne rullestol til meg på IKEA, da.. siden bekkenløsning og IKEA er ikke bestevenner [emoji28]
Ja det er veldig mye skravling [emoji6]Det er mye skravling [emoji54][emoji16]
Ja, jeg ville også kjedet meg.. Men han sa her om dagen at han ville å fiske.. Så.. Skjønner ikke hvorfor forslaget var så dumt jeg, da.Fisketur burde så absolutt holde! Så lenge ingen foreslår at JEG skal dra på fisketur. Hadde kjedet vettet av meg! Hva hører du på?
Njæææ regner med de har det klart hvis de er interesserte i å diskutere [emoji28]Haha, jeg er egentlig konfliktsky da [emoji23]
Men du må gjerne samle opp![]()